T
Tipset
Gäst
Poäng: 0
Hur fort efter ansökan fick du svar? Och när ringde de upp dig?För 3 veckor sen.
Ingen har ringt mig och nu är det 48timmar sedan jag ansökte.
Hur fort efter ansökan fick du svar? Och när ringde de upp dig?För 3 veckor sen.
Efter 12hHur fort efter ansökan fick du svar? Och när ringde de upp dig?
Vad hade du för förutsättningar eller vad man säger? : )Efter 12h
Har du hört något än? Och vad hade du för score och risk på din upplysning?Hur fort efter ansökan fick du svar? Och när ringde de upp dig?
Ni som fått lån hos dom, vad för risk hade ni på upplysningen hade ni över 500? De tog en kreditupplysning på mig igår men har inte fått den så kunnat läsa. Sen har de inte ringt än.
Ok! Fick min upplysning idag hade 528 och 26 i risk! Vad sa dom då när du ringde?Ring upp dem. Det gjorde jag och då fick de fart och godkände lånet.
Så fick jag oxå mitt lån för ett år sen . Jag ringer hade upp dom och då godkände de lånet påRing upp dem. Det gjorde jag och då fick de fart och godkände lånet.
Ok! Ska testa att ringa de öppnade inte förens kl 9. Ok, jag har två jag betalar på som inte är lösta riktigt än, hatar när det ska ställas frågor är så rädd att man säger ”fel”Så fick jag oxå mitt lån för ett år sen . Jag ringer hade upp dom och då godkände de lånet på
Telefon efter nån menlös fråga som - Har du löst fins Inkasso skulder ? Jag sa JA och så godkände de,