1
1891
Gäst
Poäng: 0
Ännu inget besked och ansökan inskickad förra fredagen på morgonen. Dom har nog brutalt mycket att göra just nu?
Inget här heller, ringde i onsdag och då sa hon nästa veckaÄnnu inget besked och ansökan inskickad förra fredagen på morgonen. Dom har nog brutalt mycket att göra just nu?
Inget här heller, ringde i onsdag och då sa hon nästa vecka
Ja, men borde de inte bara neka då?Blir det inget besked nästa vecka så skulle jag tänka mig att dom har slut på pengar just nu.
Eller så väntar dom in pengar för att inte missa kunder. Har en känsla ändå av att det kommer tas en ny upplysning när dom kommer till ansökningen. För saker kan ju ske när det tar så lång tid. Så man får nog vara beredd på det.Ja, men borde de inte bara neka då?
Ja, något skumt är det! Men skulle man inte ha en liiiiiten chans efter såhär lång tid, tänker om man inte vad ”okej” så borde de iallafall kunna göra avslag! Men men är väl bara vänta och seEller så väntar dom in pengar för att inte missa kunder. Har en känsla ändå av att det kommer tas en ny upplysning när dom kommer till ansökningen. För saker kan ju ske när det tar så lång tid. Så man får nog vara beredd på det.
Slut på pengar, är det så så säger det ännu en gång vilket skitbolag det är.Blir det inget besked nästa vecka så skulle jag tänka mig att dom har slut på pengar just nu.
Eller skitkunder som inte betalar tillbakaSlut på pengar, är det så så säger det ännu en gång vilket skitbolag det är.
Även det.Eller skitkunder som inte betalar tillbaka
Har de ringt dig än?Ringde också precis och uppgav att jag ansökte I Söndags och hon menade på att du får jag svar i slutet av veckan eller i början av nästa vecka.
"Snabblån" var la namnet