Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Creditstar lån nyligen

Är det fortfarande hon finskan som ringer hos dom?

Nehe, en vecka sedan ansökan! Ska testa att ringa på rasten sen, hatar verkligen att vänta och vill verkligen inte att en till ff tas om de skulle hända. Eller är de dumt att ringa igen ?

Nehe, en vecka sedan ansökan! Ska testa att ringa på rasten sen, hatar verkligen att vänta och vill verkligen inte att en till ff tas om de skulle hända. Eller är de dumt att ringa igen ?
Beror på om de är seriösa eller inte...
Borde ju få svar efter en vecka, sitter själv och väntar på samtalet men ringer nog dem imorgon.

Beror på om de är seriösa eller inte...
Borde ju få svar efter en vecka, sitter själv och väntar på samtalet men ringer nog dem imorgon.
Ringde precis och de hade jätte mycket att göra och många att gå igenom, och om jag hade bråttom att få svar

Hm märkligt, som högst har det tagit 2-3 dagar för mig att få svar. De brukar vara relativt snabba om de inte har tekniska fel (som de har haft ibland).

Hm märkligt, som högst har det tagit 2-3 dagar för mig att få svar. De brukar vara relativt snabba om de inte har tekniska fel (som de har haft ibland).
Ja, hon sa att de hade en massa ansökningar som de inte har hunnit gå igenom, för de var underbemannade. Sen så frågade hon mig om jag hade bråttom med den, och sa att nä, inte så men tänkte eftersom det har gått en vecka! Vågade inte heller rikigt säga att jag gärna hade velat veta om det blir avslag eller inte men de kanske ser de som negativt om man säger att det är bråttom. Så sa hon att jag fick vänta och se, men frågan är huuuur länge.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp