Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Credifi ny tjänst

jag sökte :) fick beviljat 12000kr, det är utan ränta och utan uppläggningsavgift över 10000 så jag betalade in mitt lån på lumify istället som var på 8000 med en jäkla massa ränta! sparade ca 300kr i månadskostnad på det, och då ökade jag ändå lånet. betalade in resterande på loanstep. så jag sparade totalt 1500kr i månaden på att söka ett lån där. nu har jag möjlighet imorgon att spärra mig permanent hos loanstep och lumify. nästa offer är vivus och credifi, där jag hoppas jag kan få öka mitt fairlo i februari så jag kan betala in det och sedan spärra mig där. sist ut blir smspengar. har spärrat mig på nästan alla små aktörer nu. vilket är väldigt skönt. så tråkigt bara att de göra nya hela tiden.
Det är ju utan ränta de 30 första dagarna bara :p
Efter de blir de ju svindyrt, precis som lumify, om man inte har för avsikt att betala in hela beloppet inom 30 dagar iofs.

Hehe om det är så att de som hamnat hos inkasso efter att kontokrediten på Lumify blivit uppsagd blir nekade automatiskt (på grund av negativ betalningshistorik) så lär väl minst 80 % av gänget här få avslag :facejoy:? Känns som att det är ytterst få som inte skickats vidare..

jag har ingenting på lumify, hade 7000 en gång, men när jag sen såg hur mycket det blev bara på den lilla summan så betalade jag allt med en gång istället, och kommer verkligen inte ansöka på Credifi, de bara utnyttjar människor som inte har någon annan väg, såna här aktörer borde förbjudas!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp