Man kanske ändå är i behov av pengar men hoppas på att företag inte tar ut ohyggliga avgifter?En fråga ni som gnäller på lumify varför söker ni ens här då? Haha...
Ja men det är ju samma ohyggliga avgifter på creditfy om man läser.Man kanske ändå är i behov av pengar men hoppas på att företag inte tar ut ohyggliga avgifter?
Ja? Jag menade ju det.Ja men det är ju samma ohyggliga avgifter på creditfy om man läser.
När man är desperat och väldigt stressad över sin situation så är det inte huvudet som bestämmer tyvärr. Man gör fast man vet att man inte borde. Är väl samma med alla dina smålån som jag vill minnas att jag läste du hade?En fråga ni som gnäller på lumify varför söker ni ens här då? Haha...
Ja men fattar ni inte vad jag menar Eller? Klagar man på lumify sen ta här och gnälla när det ej går? Jag har tagit dumma lån ja det har jag inte sagt nått om?När man är desperat och väldigt stressad över sin situation så är det inte huvudet som bestämmer tyvärr. Man gör fast man vet att man inte borde. Är väl samma med alla dina smålån som jag vill minnas att jag läste du hade?
Alla blir inte nekade, såg fler som till och med låg på inkasso med Lumify som fick beviljatAlla blir nekade, ytterligare en aktör som leker swedbank
Nope inte fått något hellerÄr det någon mer som inte fått mail om att dom tagit en kreditupplysning ? Brukar få det ganska snabbt men nu har det gått över 47 timmar