Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Credifi ny tjänst

Testade, min profil är inte permanent avstängd (trots inkasso två gånger hos Lumify) kunde låna om i år igen.
Fick avslag på Credifi, sambons profil är dock permanent avstängd trots att hon bara haft Lumify en gång, hon fick också avslag.

Tidigare inkasso på lumify, super bra förutsättningar, fick avslag. Utan motivering

Alla blir nekade, ytterligare en aktör som leker swedbank

Tidigare inkasso på lumify, super bra förutsättningar, fick avslag. Utan motivering
Dock kan man väl förstå det. Om du inte skött betalning till deras tidigare företag. Många aktörer har ju så, typ de allra flesta skulle jag ändå våga påstå.
Att dessa är fräcka bluffmakare rakt igenom vet väl dock alla.

Ganska intressant att när man loggar in så här ett par dagar efter att man fick avslag så står det något i stil med välkommen tillbaka samt att man kan ansöka om 2000. Ungefär som att det är de beloppet man ändå kan få ut som max, men icke sa Nicke. Ska väl bara använda sig av falsk marknadsföring...

Ganska intressant att när man loggar in så här ett par dagar efter att man fick avslag så står det något i stil med välkommen tillbaka samt att man kan ansöka om 2000. Ungefär som att det är de beloppet man ändå kan få ut som max, men icke sa Nicke. Ska väl bara använda sig av falsk marknadsföring...
Pack

Haha exakt samma upplevelse för mig. Dom verkar ha algoritmer som styr de där, inga manuella handpåläggningar, kundtjänsten vet knappt själva hur det fungerar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp