Jag har 45,000 i kredit inget syns på uc och ff dom tog när jag sökte om 45 syns inte heller på uc mer än att jag själv ser dom . Denna månaden fick jag fakturan via e-post
Finns det några fler likande såna här tjänster ? Anyfin vet jag om, finns det nån/några andra?
På Anyfins FAQ står det så här: "Vi tar en sedvanlig kreditupplysning. Den ligger till grund för vår kreditbedömning. Oavsett hur många fakturor du skickar in tar vi endast en (1) kreditupplysning hos Upplysningscentralen (UC) som varar i 90 dagar.
Nån med erfarenhet som kan förklara vad det är för sorts UC förfrågan och stämmer det och hur påverkas Scoren osv?? Menar dom att dom inte tar någon ny upplysning på 90 dagar kanske? Inte aktuellt om dom tar full UC. Men om dom gör som Betalkoll är det ju bra...
Jag har 45,000 i kredit inget syns på uc och ff dom tog när jag sökte om 45 syns inte heller på uc mer än att jag själv ser dom . Denna månaden fick jag fakturan via e-post
Det låter toppen, dock så försökte jag högre men det blev avslag men får vara nöjd över dessa 10
Du behöver inte lägga flera dagar frammåt. Kan ta förfallodatum imorgon. Vad för UC tog anyfin för dig?
Vad tog dom för upplysning ?
Synlig med skulder ?
Behövde du anmäla eller föra något speciellt för att få fakturan via e-post? Kommer den då endast via e-post eller även med post ?
Hur mycket betalar du som lägst när du utnyttjat 45 000kr ?