Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Collector betalkoll UC?

Äe det någon mer som fått det? Och funkar det bara på gmail? Vilken summa har ni på er kredit och vad är lägsta summa att betala per månad?

Syns uttnyttjad kredit på er UC?

Hej
Hur gjorde du för att ordna så att du fick fakturan på mail?

På deras hemsida står det att man endast får samlingsfakturan per post nämligen?

Vore jättebra om dom har löst det på annat sätt äntligen.

Ni som har utnyttjat 50 000 hos dem vad betalt ni som lägst? Tänkte om det är värt att betala av skitlån med betalkoll då de har lägre ränta och inte verkar synas på UC?

Hej
Hur gjorde du för att ordna så att du fick fakturan på mail?

På deras hemsida står det att man endast får samlingsfakturan per post nämligen?

Vore jättebra om dom har löst det på annat sätt äntligen.

Ni som har utnyttjat 50 000 hos dem vad betalt ni som lägst? Tänkte om det är värt att betala av skitlån med betalkoll då de har lägre ränta och inte verkar synas på UC?
1700 ligger det på om du nyttjar 50000. Men räntan är bara strax under 600 så du kan använda mycket av det du betalar in. Kanonsätt att få ner kreditkort för att förbättra UC eller bli av med dyra snabblån. Första månaden när du betalar fakturor är dessutom räntefri.

Korpen
Menar du att det inte syns beviljad eller uttnyttjad kredit på uc? Jag tror nämligen att min beviljade syns som 5000kr på uc trots att jag är beviljad 50 000kr

Korpen
Menar du att det inte syns beviljad eller uttnyttjad kredit på uc? Jag tror nämligen att min beviljade syns som 5000kr på uc trots att jag är beviljad 50 000kr
Syns inte på mig än, men jag har bara haft tjänsten i 3 månader. Hur länge har du haft tjänsten? Hur kan du veta att de 5000 på UC är Betalkoll, det kan ju vara något annat litet kreditkort eller typ Euroloan.

jag har ingen mer kredit samt att det står Collector när jag loggar in på min uc. Men min uc verkar ju vara utförligare än den som mangård vid förfrågningar ?

jag har ingen mer kredit samt att det står Collector när jag loggar in på min uc. Men min uc verkar ju vara utförligare än den som mangård vid förfrågningar ?
Du har väl haft tjänsten länge för 5000 kan man ju inte ha längre , 10000 är ju lägst på Betalkoll.

Upptäckte just detta och blev beviljad 10 k direkt, min fråga då.. hur gör man för att endast få fakturan via mail? Och denna tjänst är endast till för att betala fakturor om jag har förstått det hela rätt ?

jag har 50 000kr beviljad länge men inte använt det då jag inte vill få fakturan på post. Men på vissa uc så syns krediten som beviljad och då bara på 5000. Känns konstigt vad som visas och inte

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp