Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Collector betalkoll UC?

Finns det några fler likande såna här tjänster ? Anyfin vet jag om, finns det nån/några andra?

Jag har 45,000 i kredit inget syns på uc och ff dom tog när jag sökte om 45 syns inte heller på uc mer än att jag själv ser dom . Denna månaden fick jag fakturan via e-post

Jag har 45,000 i kredit inget syns på uc och ff dom tog när jag sökte om 45 syns inte heller på uc mer än att jag själv ser dom . Denna månaden fick jag fakturan via e-post

Jag har även slutbetalt sms lån via betalkoll och även lagt in alla slags räkningar . Dock vet jag att det går inte lägga in betalkolls egen räkning .

Finns det några fler likande såna här tjänster ? Anyfin vet jag om, finns det nån/några andra?

På Anyfins FAQ står det så här: "Vi tar en sedvanlig kreditupplysning. Den ligger till grund för vår kreditbedömning. Oavsett hur många fakturor du skickar in tar vi endast en (1) kreditupplysning hos Upplysningscentralen (UC) som varar i 90 dagar.

Nån med erfarenhet som kan förklara vad det är för sorts UC förfrågan och stämmer det och hur påverkas Scoren osv?? Menar dom att dom inte tar någon ny upplysning på 90 dagar kanske? Inte aktuellt om dom tar full UC. Men om dom gör som Betalkoll är det ju bra...

På Anyfins FAQ står det så här: "Vi tar en sedvanlig kreditupplysning. Den ligger till grund för vår kreditbedömning. Oavsett hur många fakturor du skickar in tar vi endast en (1) kreditupplysning hos Upplysningscentralen (UC) som varar i 90 dagar.

Nån med erfarenhet som kan förklara vad det är för sorts UC förfrågan och stämmer det och hur påverkas Scoren osv?? Menar dom att dom inte tar någon ny upplysning på 90 dagar kanske? Inte aktuellt om dom tar full UC. Men om dom gör som Betalkoll är det ju bra...

Jag testa o slutlösa credway där, men fick avslag

Behövde du anmäla eller föra något speciellt för att få fakturan via e-post? Kommer den då endast via e-post eller även med post ?
Hur mycket betalar du som lägst när du utnyttjat 45 000kr ?

Behövde du anmäla eller föra något speciellt för att få fakturan via e-post? Kommer den då endast via e-post eller även med post ?
Hur mycket betalar du som lägst när du utnyttjat 45 000kr ?

Denna månad fick jag via e-post automatiskt utan att ha bett om det . Tror jag betalar runt 1500 som lägst . Något oklart för allt är inte bokfört .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp