- Meddelanden
- 326
- Mottagna reaktioner
- 272
- Poäng
- 437
Gå tillbaka till sida 33 i denna tråden, så har Jessica beskrivit processen jättebra. Jag har ju fått skuld att betala nu ( kommer inte ihåg om det var i förrgår eller igår jag fick brevet i Kivra) och räknar med ca 1 månad nu innan löneutmätningen börjar. 14 dagar på mig att betala skuld, sen vänta ( vad jag förstått kan det gå på någon dag bara, men kan ta fler) få brev om att skicka in inkomster mm. Även där 14 dagar på sig och sen börjar löneutmätning direkt de är klara där ( kan även här gå på någon dag/dagar)Som jag skrev innan här, så kommer det vara på håret att jag får ut en lön till nu, det är hårfint på dagarna där skulle jag tro.Jag har inte berättat för någon heller. Jag skäms väl att jag har satt mej i den här sitsen.
Har också fått många skulder att skriva på nu. En har blivit f"astställd " eller vad det heter. Frågan har väl kommit upp flera gånger men hur lång tid tar det innan löneutmätning efter fastställd?Kommet de eftersom till löneutmätning? Det verkar ta olika tid för olika skulder.