- Meddelanden
- 2 148
- Mottagna reaktioner
- 2 023
- Poäng
- 1 397
Tack för stöttning!De kommer nog snart ska du se, men förstår känslan att inte vilja röra det du har så man inte har något kvar sen.
Tack för stöttning!De kommer nog snart ska du se, men förstår känslan att inte vilja röra det du har så man inte har något kvar sen.
Betalat vad exakt?Hej skulle betalat den 31a hur långt tid tar det nu tills utmätning ?
Kronofogden skuldBetalat vad exakt?
Okej, är ju nästa steg att du får papper om att lämna uppgifter om inkomster och utgifter, och det brukar man ha 14 dagar på sig att göra. Står sista datum i brevet. Därefter kan det verkställas, alltså att löneutmätningen startar. Så tråkigt att det är påväg däråt för dig med.Kronofogden skuld
Oki start på en gång ? Synd skulle vara bra om jag hann få pension den 19e för skulle kunna bunkra upp lite bönor i skafferi och kött i frysen isofOkej, är ju nästa steg att du får papper om att lämna uppgifter om inkomster och utgifter, och det brukar man ha 14 dagar på sig att göra. Står sista datum i brevet. Därefter kan det verkställas, alltså att löneutmätningen startar. Så tråkigt att det är påväg däråt för dig med.
Har du fått brev om att lämna inkomst- och utgift-uppgifter än?Oki start på en gång ? Synd skulle vara bra om jag hann få pension den 19e för skulle kunna bunkra upp lite bönor i skafferi och kött i frysen isof
Har tyvärr inte sett nåt idag heller. Det innebär att jag inte kommer få pengar fråns allra tidigast om en veckaDe kommer nog snart ska du se, men förstår känslan att inte vilja röra det du har så man inte har något kvar sen.
Det ställer till det för mig igen, så otroligt trött på det.