- Meddelanden
- 161
- Mottagna reaktioner
- 44
- Poäng
- 157
Vad fick du för mat för 1100 ?
Det går väl att handla massor med mat för 1100? Beror ju på vad man vill ha och vart man handlar.Vad fick du för mat för 1100 ?
Allt möjligt av sånt som behövdes. Tänker inte göra allt för mycket avkall på mat då jag anser att det handlar om hälsan.Vad fick du för mat för 1100 ?
Starkt gjort. Hur gamla är barnen?Jag fick ut en hel del extra den här månaden, då jag jobbat över rätt mycket. Men har ändå min vanliga tighta budget, och gör istället extrabetalningar till KFM.
Min budget för månaden, efter de fasta räkningarna:
Mat: 5000kr (har tre barn varannan vecka)
Bensin: 2000kr
Busskort: 1100kr
Har betalat in 8000kr extra på skulder den här månaden. Har även lite på sparkontot, för oväntade utgifter.
Dom är 10, 13 och 14… och väldigt hungriga. Men allt går, bara jag planerar matinköpen. Jag gör alltid ”storkok”, och äter en bra och varierad kost.Starkt gjort. Hur gamla är barnen?
Låter bra. Jag tänker mig matbudget på max 2500:-. Det är bara jag i hushållet men vill också kunna äta bra och näringsrikt. Låter inte som det ska va omöjligt dåDom är 10, 13 och 14… och väldigt hungriga. Men allt går, bara jag planerar matinköpen. Jag gör alltid ”storkok”, och äter en bra och varierad kost.

Det är helt klart rimligt tror jag.Låter bra. Jag tänker mig matbudget på max 2500:-. Det är bara jag i hushållet men vill också kunna äta bra och näringsrikt. Låter inte som det ska va omöjligt då![]()