- Meddelanden
- 2 139
- Mottagna reaktioner
- 2 013
- Poäng
- 1 397
Och då kanske du kan förklara vad som stör dig här och vad du anser är fel, och hur det ska vara enligt dig ?Använder man citattecken ska man också citera korrekt.
Och då kanske du kan förklara vad som stör dig här och vad du anser är fel, och hur det ska vara enligt dig ?Använder man citattecken ska man också citera korrekt.
Hört något mer om när du förväntas på förslaget med betalplanen? Imorgon är det 12 veckor sen inledande.Jag fick inledande den 26e mars.
Du fulciterade.Och då kanske du kan förklara vad som stör dig här och vad du anser är fel, och hur det ska vara enligt dig ?
Använder man citattecken ska man också citera korrekt.
Du fulciterade.
Bytte ett ord mot ett annat, pengar mot inkomst.
Om man ska använda citattecken ska man också citera precis vad som skrivits, en grundregel i skriftspråket och akademin.
När du har skuldsanering så betalar man in en summa varje månad enligt sin betalplan, som vilken annan stående räkning som helst.Får man betala in en klumpsumma?
Tas löneutmätningen bort då?
Om kommun redan dragit en summa för löneutmätning, då har man inga pengar att betala med till inl skuldsanering.
Hur får man info?
Om du ska sitta och anmärka på småsaker i forumet, så rekommenderar jag dig att åtminstone läsa ordentligt först. Jag citerade exakt det som skrevs! Hon skrev "extra pengar" i en mening. "Extra inkomst" lite längre ner. Såå...Du fulciterade.
Bytte ett ord mot ett annat, pengar mot inkomst.
Om man ska använda citattecken ska man också citera precis vad som skrivits, en grundregel i skriftspråket och akademin.
Jag har skrivit om det ett par gånger. Jag har fått förslag om skuldsanering med betalplan. Nu väntar jag alltså på nästa steg i processen som lär ta ett litet tag, då borgenärerna ska säga sitt. Tydligen kan det ta tid innan alla har svarat. Motsätter sig någon kommer jag att få yttra mig och sen får vi se vart det landarHört något mer om när du förväntas på förslaget med betalplanen? Imorgon är det 12 veckor sen inledande.
Nu har väll handläggarna mer än normalt att göra och det har vart många korta veckor och många klämdagar runt dessa dagar (påsk, första maj, kristihimelsfärdsdag, nationaldag och nu midsommarvecka etc.) Men jag tror ändå att det borde vara din tur närsomhelst, i vanliga fall kommer förslaget efter ca 8 veckor.

Och nu är det dessutom semestertider så kan dröja lite längre. Jag fick ju inledande i maj o det dröjde till slutet av sept innan saneringen beviljades.Jag har skrivit om det ett par gånger. Jag har fått förslag om skuldsanering med betalplan. Nu väntar jag alltså på nästa steg i processen som lär ta ett litet tag, då borgenärerna ska säga sitt. Tydligen kan det ta tid innan alla har svarat. Motsätter sig någon kommer jag att få yttra mig och sen får vi se vart det landar![]()
Trist att man inte har bättre saker än attanmärka på småsaker. Tycker det blivit mer så hör på forumet trist utvecklingOm du ska sitta och anmärka på småsaker i forumet, så rekommenderar jag dig att åtminstone läsa ordentligt först. Jag citerade exakt det som skrevs! Hon skrev "extra pengar" i en mening. "Extra inkomst" lite längre ner. Såå...