Grattis!Wooohoooo!!!! Fick precis meddelande om att ikano har löst mina lån. Vilken lycka och lättnad. Äntligen bara 4st lån med räntor från 5-6,44% och 2st med rak amortering. Kommer kunna amortera mycket mer än innan och spara lite mer om jag vill det.
Ska försöka spara ihop en liten buffert nu och sedan extra amortera. En helt underbar känsla.![]()

Tack så jätte mycket! Det värmerDu är verkligen en stark människa-det är både inspirerande och imponerande.Önskar dig all lycka som du kan få eftersom du verkligen förtjänar den.

Tack så mycket!Grattis!![]()

Mitt mål är exakt som dig. Jag jobbar som inksso handläggare och har skulder på 763k. Jobbat 2 jobb 2022. Båda två heltid. Inkasso mån-fre och sedan fre-sön 12 timmars nattpass gjort så nu i 11 månader för att öka min årsinkomst. Nu när deklarationen kommer i april ska försöka samla mina lån.

Hur orkar du jobba så mycket??Mitt mål är exakt som dig. Jag jobbar som inksso handläggare och har skulder på 763k. Jobbat 2 jobb 2022. Båda två heltid. Inkasso mån-fre och sedan fre-sön 12 timmars nattpass gjort så nu i 11 månader för att öka min årsinkomst. Nu när deklarationen kommer i april ska försöka samla mina lån.
Kämpa på! Jag körde exakt som dig under 1,5 års tid.Mitt mål är exakt som dig. Jag jobbar som inksso handläggare och har skulder på 763k. Jobbat 2 jobb 2022. Båda två heltid. Inkasso mån-fre och sedan fre-sön 12 timmars nattpass gjort så nu i 11 månader för att öka min årsinkomst. Nu när deklarationen kommer i april ska försöka samla mina lån.
Grymt kämpat!Wooohoooo!!!! Fick precis meddelande om att ikano har löst mina lån. Vilken lycka och lättnad. Äntligen bara 4st lån med räntor från 5-6,44% och 2st med rak amortering. Kommer kunna amortera mycket mer än innan och spara lite mer om jag vill det.
Ska försöka spara ihop en liten buffert nu och sedan extra amortera. En helt underbar känsla.![]()