Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Botten är nådd igen. (Spelmissbruk)

Wooohoooo!!!! Fick precis meddelande om att ikano har löst mina lån. Vilken lycka och lättnad. Äntligen bara 4st lån med räntor från 5-6,44% och 2st med rak amortering. Kommer kunna amortera mycket mer än innan och spara lite mer om jag vill det.
Ska försöka spara ihop en liten buffert nu och sedan extra amortera. En helt underbar känsla. :face3hearts:
Grattis! :)

Här kommer en uppdatering! Kändes som det var dags för en. Livet rullar på är dock sjukskriven ett tag men känns ändå lugnt med att klara betala på skulderna.

Totalskuld: 1.077.540kr
Total amortering: 305.361kr på 29 månader.

• Nordea: 214.648kr
• SEB: 233.334kr
• Coop: 291.713kr
• ikano: 337.845kr

Amorterar just nu ca 9-10k per månad för jag fokuserar på att bygga upp en buffert på ca 40.000kr. Man vet aldrig vad som händer. Är uppe på 16.000kr nu iallafall.

Gott nytt år på er alla!

Mitt mål är exakt som dig. Jag jobbar som inksso handläggare och har skulder på 763k. Jobbat 2 jobb 2022. Båda två heltid. Inkasso mån-fre och sedan fre-sön 12 timmars nattpass gjort så nu i 11 månader för att öka min årsinkomst. Nu när deklarationen kommer i april ska försöka samla mina lån.

Mitt mål är exakt som dig. Jag jobbar som inksso handläggare och har skulder på 763k. Jobbat 2 jobb 2022. Båda två heltid. Inkasso mån-fre och sedan fre-sön 12 timmars nattpass gjort så nu i 11 månader för att öka min årsinkomst. Nu när deklarationen kommer i april ska försöka samla mina lån.

Samma här. har väl runt 580 i lån. Varav typ 80 000 uppdelade på skitkrediter, kostar lika mycket i månaden som dom större.
Får jag bara bort dom så har jag löst mitt största problem! Men det kommer jag.
Med min beräknade återbäring i April tillsammans med lönen i Mars så bör jag landa på 60 000 netto i "inkomst".

Då kan jag beta av mycket :)

Hur orkar du jobba så mycket??

Kämpa på! Jag körde exakt som dig under 1,5 års tid.
Må-fre heltid på mitt ordinarie jobb
Tisdag och torsdag extra kväll
Fre-må 21-07.30 vaken natt.

Fick upp årsinkomsten rejält men kraschade totalt och blev sjusklrovem för UMS och då raserades allt jag hade kämpat för.

Tänk på din hälsa och stoppa dig själv i tid. Glöm inte att vila också!

Hejjar på dig

Wooohoooo!!!! Fick precis meddelande om att ikano har löst mina lån. Vilken lycka och lättnad. Äntligen bara 4st lån med räntor från 5-6,44% och 2st med rak amortering. Kommer kunna amortera mycket mer än innan och spara lite mer om jag vill det.
Ska försöka spara ihop en liten buffert nu och sedan extra amortera. En helt underbar känsla. :face3hearts:
Grymt kämpat!
Stort grattis till dig, vad roligt att höra:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp