Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Botten är nådd igen. (Spelmissbruk)

Samma här. har väl runt 580 i lån. Varav typ 80 000 uppdelade på skitkrediter, kostar lika mycket i månaden som dom större.
Får jag bara bort dom så har jag löst mitt största problem! Men det kommer jag.
Med min beräknade återbäring i April tillsammans med lönen i Mars så bör jag landa på 60 000 netto i "inkomst".

Då kan jag beta av mycket :)
Kämpa.. betala av och va stark och använd inte krediterna så ska du säga att dem försvinner. Hade ett blancolån som var kategoriserat som ett kreditkort på 350k som sabbade mitt kreditbetyg i 5 år. Det är tack vare detta forum jag förstod hur betyget fungerar och vad som påverkar osv. Kontakta bolaget och informerade dem att detta är kategoriserat helt fel och då ändrade dem efter 5 år vilket gjorde att mitt betyg sjönk ifrån 20,54 till 4,85%

Hur orkar du jobba så mycket??
Jag vet faktiskt inte men har bara gjort det och kämpat och klarat av detta. Mån till fredag kör jag 08 - 17 och sedan fredag efter mitt ordinarie jobb åker direkt till andra och kör natten 18.00 - 06.00 så jag dygnar fredag. Helt sjukt att det gått 10 månader redan av detta. Det som gör att blir heltid på extra jobbet är att det är 12 timmars pass och 13 x 12 pass blir 157 timmar vilket gör att det blir heltid. Längtar till deklarationen för att se min årsinkomst

Kämpa på! Jag körde exakt som dig under 1,5 års tid.
Må-fre heltid på mitt ordinarie jobb
Tisdag och torsdag extra kväll
Fre-må 21-07.30 vaken natt.

Fick upp årsinkomsten rejält men kraschade totalt och blev sjusklrovem för UMS och då raserades allt jag hade kämpat för.

Tänk på din hälsa och stoppa dig själv i tid. Glöm inte att vila också!

Hejjar på dig
Tack för fina ord! Jag kämpar och ska fortsätta kämpa! Har klarat av detta i 10 månader och jag kommer att stoppa med detta om jag känner minsta lilla.

Kämpa.. betala av och va stark och använd inte krediterna så ska du säga att dem försvinner. Hade ett blancolån som var kategoriserat som ett kreditkort på 350k som sabbade mitt kreditbetyg i 5 år. Det är tack vare detta forum jag förstod hur betyget fungerar och vad som påverkar osv. Kontakta bolaget och informerade dem att detta är kategoriserat helt fel och då ändrade dem efter 5 år vilket gjorde att mitt betyg sjönk ifrån 20,54 till 4,85%
Jag skall kämpa. Kunde varit värre, men hann lyckligtvis inse vad jag höll på att göra. Behöver bara få bort dessa krediter, sedan är det rätt lugnt! Då kommer jag ialf ha 15 000 efter räkningar. Tjänar som tur är ganska bra!
Har amorterat totalt ca 60 000 i år, vilket är helt okej får jag tycka! Men kommer bli mycket mer detta år!

Jag skall kämpa. Kunde varit värre, men hann lyckligtvis inse vad jag höll på att göra. Behöver bara få bort dessa krediter, sedan är det rätt lugnt! Då kommer jag ialf ha 15 000 efter räkningar. Tjänar som tur är ganska bra!
Har amorterat totalt ca 60 000 i år, vilket är helt okej får jag tycka! Men kommer bli mycket mer detta år!
I år, detta år? ;)
Förlåt, kunde inte hålla mig. ^^

Vilket bolag var det?

sitter i samma skit har spelat sen 18 och lite mer har skulder på 1.5 miljoner och så dum man är har man spelat bort hella samlingns lånet och kmlutte där till och 10 maxade kredit kort vet ibte hur fan man ska ta sig ur det och har ju försöjt slutta spela men föltillbacka i samma rotfälla i igen och tillbacka till samma inda cirkel i gen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp