Låter som en kämpig tvist att vinna. Skriftliga underlag brukar vinna över muntliga
Har du lust att förklara vad du menar med sista stycket?Jag har kontrakt som jag signerat och faktura. Faktura som inte motsvarar priserna mot kontrakt. Har också varit i kontakt med en jurist i konsumenträtt.
Tror att detta företag kommer att detta ärende till domstol för att få sina 5700 kr.
Jag har kontrakt som jag signerat och faktura. Faktura som inte motsvarar priserna mot kontrakt. Har också varit i kontakt med en jurist i konsumenträtt.
Tror att detta företag kommer att detta ärende till domstol för att få sina 5700 kr
Har du lust att förklara vad du menar med sista stycket?
Låter som en kämpig tvist att vinna. Skriftliga underlag brukar vinna över muntliga
Mitt svar stämmer ändå, det skriftliga brukar gällaJag har det kontrakt som jag har signerat och jag har inte signerat något annat än det kontraktet och hyrbilsföretaget har skickat mig en faktura på priser som inte stämmer överens med kontraktet.
Har du betalat den summa som du själv anser är korrekt?Att i torsdags fick jag ett betalningsföreläggande från detta företag från krono. Jag bestred det krav och då bestämmer företag ifall dom vill driva ärendet vidare till domstol eller mötas för en förlikning. Jag har försökt att hitta en förlikning men nej, dom är som en jävla snorunge och står på sig att dom har inte gjort något fel, nej nej.
Har du betalat den summa som du själv anser är korrekt?