- Meddelanden
- 10 135
- Mottagna reaktioner
- 6 668
- Poäng
- 4 477
Hur menar du ?Annars är det bättre att bägge söker i ett gemensamt boende som vi är gifta i. Stod på hemsidan om att de undra om inte bägge i hushållet ville söka.
Hur menar du ?Annars är det bättre att bägge söker i ett gemensamt boende som vi är gifta i. Stod på hemsidan om att de undra om inte bägge i hushållet ville söka.
Så med annat ord ingår det inte , för annars är det som nu.
Tack, du förklarade det bättre än mig haha.Om din fru har tagit ett lån på 100 000 till dig och du anmäler det i din sanering så kommer en viss procent tilldelas din fru under dessa fem år. (Vi kan låtsas att hon får 50 000kr) Under tiden du har sanering så måste din fru fortsätta betala på lånet som vanligt. När din sanering är över så har du inte längre någon skyldighet att återbetala det som är kvar av lånet till din fru. Hon kommer dock behöva betala det som återstår av 100 000 - 50 000 - det hon själv betalat under de fem åren.
Din fru blir inte av med lånet för att det ingår i din sanering. Det är inte så det fungerar.
Låter bättre att söka bägge 2 om så e fallet.Tack, du förklarade det bättre än mig haha.
Låter bättre att söka bägge 2 om så e fall
När man fyller i ansökan, står där även om sin sambo//Fru vill söka ocksåHur menar du ?
Nej ni får söka var för sig.När man fyller i ansökan, står där även om sin sambo//Fru vill söka också
Ja lite det ja menande.. får vpk när det är dags.Nej ni får söka var för sig.
Ja lite det ja menande.. får vpk när det är dags.
Har din fru också
fick svaret ja sökte, att det ej går ta frugans som hjälpt mig.Tack, du förklarade det bättre än mig haha.