Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Berg av ångest

Men får den andra betala på lånet som ingår i sanering så ingår de inte i min saneringen . För då är vi där vi e nu, en med löneutmätning och en som får betala för min skit som ja ställt till med. Hela grejen är ju att jag ska betala på allt som ska ingå i saneringen.
Har du ett lån med medlåntagare så betalar du på det lånet i din sanering och medlåntagaren som vanligt parallellt med saneringen.

Nej lånet betalas som det gjorts innan och med samma summa som innan.
Ne hon tog lånet själv till mig. Skickat info till fogden om det. Första svaret var att det ingick i saneringen isf, men skickade en gång till och förtydliga det om att det inte var ett lån där ja också stod med,

Ne hon tog lånet själv till mig. Skickat info till fogden om det. Första svaret var att det ingick i saneringen isf, men skickade en gång till och förtydliga det om att det inte var ett lån där ja också stod med,
Jag tror att hon får fortsätta betala på det ändå.
Om det inte slutbetalas under din sanering med dina inbetalningar och hennes så är resten av lånet kvar och fortsätts betalas som vanligt.

Annars är det bättre att bägge söker i ett gemensamt boende som vi är gifta i. Stod på hemsidan om att de undra om inte bägge i hushållet ville söka.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp