Eftersom att det är ett lån utan säkerhet så spelar det ingen roll att du gör ansökan hos bilhandlaren. Så fördelen med att använda lendo eller liknande tjänst är att fler långivare får frågan istället för bara 1 om du är hos bilhandlaren. Men som många andra säger, du lär inte få något lån. Och om du får ett så kostar det dig mer än vad du tjänar.Jaha okej, har ingen aning om detta.
Ser det väldigt ofta att flera använder just 0 kr i kontantinsats om man vill.
Är det inte lättare att det blir beviljat genom bilhandlaren direkt istället för Lendo eller spelar det absolut ingen roll?
Känns som att bankerna tycker det är seriösare att gå via bilfirman.
Har fått för mig det
Har du inga andra krediter eller liknande så hade jag gått ner till din vanliga bank och pratat med dem om ett lån. Dem kan nog lättare ta hänsyn till din nya inkomst.Jag har nytt jobb nu. Har lönespecar att visa på ungefär 10 till 15 tusen varje månad.
Okej. Jag har dock ungefär 3.2 miljoner i fonder som jag inte rör. Kommer de neka lån på grund av det?Har du inga andra krediter eller liknande så hade jag gått ner till din vanliga bank och pratat med dem om ett lån. Dem kan nog lättare ta hänsyn till din nya inkomst.
Brutto eller netto?Jag har nytt jobb nu. Har lönespecar att visa på ungefär 10 till 15 tusen varje månad.
Nej. Det är ju inga skulder.Okej. Jag har dock ungefär 3.2 miljoner i fonder som jag inte rör. Kommer de neka lån på grund av det?
Det här är väl ett bra tillfälle att röra fonderna.Okej. Jag har dock ungefär 3.2 miljoner i fonder som jag inte rör. Kommer de neka lån på grund av det?
Japp. Räntan är hög. Så det ska vara bra fart på fonderna för att motivera ett lån framför att ta ut 50.000 från fonder.Det här är väl ett bra tillfälle att röra fonderna.