Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Behöver hjälp av er, kanske är det akut.

Får inte ihop det här. Vad är det för bank och kreditkort?

Vilken tur du har att din mamma hjälpte dig med ett lån! glöm inte köpa blommor och laga en middag till din mamma :)

Alltså... även om räntan vore 100% så skulle det ta drygt 30 år att få till den räntan på 10000 kr.. har du lyckats få till något offlineköp på en bil eller något?

Vilken tur du har att din mamma hjälpte dig med ett lån! glöm inte köpa blommor och laga en middag till din mamma :)

Tack. Nej, jag ska göra mer än bara bjuda EN MIDDAG till mamma. Det är jag skyldig henne för hon har lånat mig är mycket, så mycket pengar. Så mitt mål är att amortera snabbare och till slut är betalt.

Och kommer att ställa upp mycket att hjälpa till henne nu för hon är gammal nu. (Pensionerad). Är mycket tacksam.

Alltså... även om räntan vore 100% så skulle det ta drygt 30 år att få till den räntan på 10000 kr.. har du lyckats få till något offlineköp på en bil eller något?

Jag har fått svar. De kräver är att ni ska betala fakturan innan sista dag de får tillhandla av er. Alltså, de får pengar tillhandla på 30 datum t.ex... Ni betalade på den 30 datum så de skiter i det. Kolla på bokföring och tranksationer så ni förstår att det tar några dagar tills de får pengar tillhandla.

Så ni som har betal-kredit kort, så betala de på minst en vecka tills de får pengar tillhandla. Det är bäst så ni vet nu. Tyvärr för mig.

Därför jag betalade pengar på sista datum ibland... Så de fick pengar tillhandla efteråt 30-31 datum vilket är inte okej. Så ni vet nu om ni har betal - kredit kort så ni ska betala på minst 1 vecka innan. (Om ni har strulat till som jag hade i 2011-2012)

Plus många gånger av övertrassering, som orsakat till det + betalat på sista datum ÄR inte okej.

Så jag undrade, varför sade de inte upp betal-kreditkort när jag strulade till med ekonomiskt, ja inte konstigt att de motiverar att lägga till ränta på ränta för de vet jag betalar utan problem. Det har jag fått svar på det. Så det är allt.

Så jag råder till er som har betal-kreditkort, se till betala minst på 1 vecka innan de får tillhandla om ni HAR STRUL med ekonomiskt. Eller, aldrig använda kreditkort om ni har strul med ekonomi. Det är allt.

Så nu har löst sig för längesen och allt är OKEJ nu. Jag kommer bara amortera till slut då allt är klart. :)

Tack för ni har hjälpt mig att förstå. Jag förstår mycket bättre och har koll. Betal kreditkort är inte bättre än blancolån eller banklån. Fått reda mycket på det och lärde mig massor av er.

Vet inte vad ska jag ha gjort eller hur mitt liv blivit om jag fick inte veta av er ang om UC, räntor, skattverket och allting annat. Tack till er allihopa!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp