- Meddelanden
- 12 088
- Mottagna reaktioner
- 8 488
- Poäng
- 5 497
Kan ju bero på bristfällig svenska?! Försök ni som t ex läst spanska skriva i ett spanskt låneforum och förklara... inte lätt. Men man kan aldrig vara säker 

Några som säger om mig, bristfälligt svenska? Nej, jag har dyslexi att uttrycka mig. Vilket att gör det inte svenska korrekt ibland. Men att läsa på är jag bra på, dock ibland för svårt att förstå. Inte heller uttrycka ibland sig tyvärr. heller. Jag är född i Sverige.
Ibland ser ni texten som jag skriver är korrekt, ibland inte eller så. Men oftast inte korrekt pga jag svamlar av orolighet.
Har du betalat av allt på ditt kreditkort? Så att du har noll kronor i utnyttjad kredit? I så fall ska du inte behöva betala något, om det inte är så att du betalar för en årsavgift på kortet. Det är en summa som dras en gång per år. Är det den du tänker på?Ni säger kreditkort är bra att ha.... Det visade faktiskt inte sant och ni har inte koll på det. Lånekostnader går inte till skattesverket och så så... Bara de kräver ersättningen efter ni har betalat klart.