- Meddelanden
- 374
- Mottagna reaktioner
- 26
- Poäng
- 112
3 betalningar, så skulle jag betala in men hann inte utan de skickade till intrum:/ hela summan då.Hur långt efter låg du? Fick du uppsägning på hela ditt belopp?
3 betalningar, så skulle jag betala in men hann inte utan de skickade till intrum:/ hela summan då.Hur långt efter låg du? Fick du uppsägning på hela ditt belopp?
Du kan säkert dela upp den hos intrum men du kommer få en anmärkning på missbrukad kreditHar nämligen en stor skuld, vill veta om de är farligt för mig å släppa de då ja inte kan betala denna summa om ja bara får på ngt år då, har inte så mkt pengar :/
Är de 12 månader man måste betala av skulden på? Jag har ett ganska stort lån, vart ngt fel förra månaden så nu har ja dubbelt belopp å betala denna månaden å de går verkligen inte :/
Du kan säkert dela upp den hos intrum men du kommer få en anmärkning på missbrukad kredit
Det är som en betalningsanmärkning (eller värre?). Du får inga lån med en sån anmärkning tyvärrKommer de va svårt å få lån då i fortsättningen? Hur länge ligger en missbrukad kredit inne?
Asså mitt lån är på ca 180 000 tror ni man kan lägga de på flera år?

Det är som en betalningsanmärkning (eller värre?). Du får inga lån med en sån anmärkning tyvärr![]()
Det kan du se på Min UC va? jag har läst att de reg som missbrukad kredit:/ fast kanske inte om man sköter avbetalning via inkasso?
Undrar för jag fick en uppsägningsfaktura och där står det: om ni inte betalar er skuld till oss överlämnas den till vårt inkassoombud för rättsliga åtgärder samt registrering i missbruksregistret.