Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank norwigan, inkasso

Men hur många månader/år fick ni avbetalningsplan på?

Har nämligen en stor skuld, vill veta om de är farligt för mig å släppa de då ja inte kan betala denna summa om ja bara får på ngt år då, har inte så mkt pengar :/

Har nämligen en stor skuld, vill veta om de är farligt för mig å släppa de då ja inte kan betala denna summa om ja bara får på ngt år då, har inte så mkt pengar :/
Du kan säkert dela upp den hos intrum men du kommer få en anmärkning på missbrukad kredit

Är de 12 månader man måste betala av skulden på? Jag har ett ganska stort lån, vart ngt fel förra månaden så nu har ja dubbelt belopp å betala denna månaden å de går verkligen inte :/

Prova att bara betala det vanliga beloppet? Eller har de skickat information om att de säger upp krediten?

Edit: Alltså att du skjuter upp problemet till nästa månad, men då är du ju medveten om det på ett annat sätt och kan kanske parera det bättre.

Ja provade å skjuts upp de genom å betala bara förra fakturan. Hoppas hoppas... I januari å februari kan ja betala mer :)

Du kan säkert dela upp den hos intrum men du kommer få en anmärkning på missbrukad kredit

Kommer de va svårt å få lån då i fortsättningen? Hur länge ligger en missbrukad kredit inne?

Asså mitt lån är på ca 180 000 tror ni man kan lägga de på flera år?

Kommer de va svårt å få lån då i fortsättningen? Hur länge ligger en missbrukad kredit inne?

Asså mitt lån är på ca 180 000 tror ni man kan lägga de på flera år?
Det är som en betalningsanmärkning (eller värre?). Du får inga lån med en sån anmärkning tyvärr :(

Det kan du se på Min UC va? jag har läst att de reg som missbrukad kredit:/ fast kanske inte om man sköter avbetalning via inkasso?
Undrar för jag fick en uppsägningsfaktura och där står det: om ni inte betalar er skuld till oss överlämnas den till vårt inkassoombud för rättsliga åtgärder samt registrering i missbruksregistret.

Då får man säkert det har inte kollat min UC på säkert ett år eftersom jag släppte precis allt till kfm. Men har den inte gått till inkasso än kan du betala lägsta beloppet om du kan så är det som vanligt sen igen...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp