Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank norwigan, inkasso

Du menar alltså att ja borde klara mig då jag betalade förra månadens faktura nu ?

Ja...innan jag släppte mitt så hade jag ganska mycket kontakt med vissa långivare och dom flesta hade att låg man 3 månadsbetalningar efter så gick det till inkasso. Men du får alltid en förvarning om det och har då chans att betala in ett belopp för att säkra dig en månad till...å kan man betala lite mer än vad som är ett belopp så kommer man ju sakta men säkert i kapp

Jag fick ett annat bolag att ta över allt så ja fick lägre avgifter....

Men hamnade aldrig hos inkasso fick alltid en påminnelse men betalade nästa månad å sköt på den månadsbetalningrn ist osv

Någon som fått ett stort lån (150.000) som gått till inkasso? Hur var möjligheterna att få till avbetalningsplan?
Jag ligger efter med två betalningar, så dem plus denna månads betalningar skall vara den tillhanda imorgon. Vilket kan bli svårt. När sägs krediten upp? Den 29:e eller när den skickar dem 4:e fakturan, runt mitten av augusti?
Mitt månads belopp är idag 2600, så det plus det förfallna uppgår betalningen till 7600. Jag har betalat in 1500. Räcker det tro för att undvika uppsägning?

Har man 150.000 som evt är på väg till inkasso så borde dom ju bevilja en avbetalningsplan kan man tycka.Om man betala dom 2 förfallna beloppen så sägs inte lånet upp vill jag minnas.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp