Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

Jag gjorde nyss en ansökan på norwegian och hade turen och få det biviljad och tog och betalade min cash2 och cashbuddy och har 9ff och underskott på 40k och trodde inte på ett mirakel men det händer och fick 5 minuter senare ett sms som sa resten av pengarna är på väg till konto ?

Grattis till lånet det måste kännas bra att bli av med cash2you och cashbuddy:). Vilken ränta fick du?

Fick 12.85% ränta och det roliga är att goodcash nekade mig för 6 dagar sen blir det några sms lån att betala av det som betalas ut till kontot

vad hade du för score och hur mycket i skulder och inkomst? Jag ska själv söka om ca en vecka när en förfrågan försvinner. Min UC ser då ut såhär:

300 inkomst
440 lån
3 förfrågningar
90 underskott
Inga anmärkningar

7,6 i betyg har jag nu(hoppas att det blir lite bättre när nån förfrågan försvinner om en vecka)

Har jag en chans att få ett samlingslån på minst 150 000 tror ni? Är väldigt nervös och stressad över detta !!!

Jag gjorde nyss en ansökan på norwegian och hade turen och få det biviljad och tog och betalade min cash2 och cashbuddy och har 9ff och underskott på 40k och trodde inte på ett mirakel men det händer och fick 5 minuter senare ett sms som sa resten av pengarna är på väg till konto ?

Vad hade du för inkomst och lån och UC betyg?
Uppskattar ditt svar då jag själv snart ska söka.

Har 335k inkomst 40 i underskott sökte på 125k blev biviljad till 225k

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp