Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

Jag har idag sökt lån hos BN och på deras hemsida när jag nu loggar in så står det att jag är godkänd på150000 kr och att utbetalning kommer att ske snarast .
Min fråga är : är det helt säkert att jag kommer få lånet utbetalt när det står så eller kan dom fortfarande neka mig ?
Tacksam för svar

De kan fortfarande neka dig. Jag råkade ut för det i söndags!

Oj varför ?
Det låter onekligen oroväckande ...:(
Det står på mina sidor lånet är godkänt väntar på utbetalning det har stått så sen kl 15

De gör antagligen en manuell kontroll också efter att dem godkänt det och i den kontrollen kan man bli nekad vilket hände i mitt fall. Jag hade skrivit under allt och skickat in allt, fick sms om att lånet var godkänt. Sen dagen efter fick jag mail om att det avslagits i den manuella kontrollen

Det låter ju jättekonstigt att men blir nekad efter godkännande
Jag har som sagt blivit beviljad lån på 150000 ska lösa 30000 som syns på uc har uppgivit detta . Men det står klart och tydligt på mina sidor att lånet är beviljat men väntar på utbetalning
Stod det så för dig med ...?

Ja allt var klart! Ringde och sa att de borde ju inte skicka ut avtal och allt sådant för underskrift innan de själva har behandlat färdigt ansökan!

stackars dig det låter helt galet ...
Väldigt dåligt skött
Jag pratade med kundtjänst tidigare idag och vad hon kunde se såg allt bra ut med min ansökan så hoppas det stämmer jag borde få slutgiltigt besked imorgon då dom har öppet trots midsommar
Nån annan som råkat ut för detta ?

Det låter ju jättekonstigt att men blir nekad efter godkännande
Jag har som sagt blivit beviljad lån på 150000 ska lösa 30000 som syns på uc har uppgivit detta . Men det står klart och tydligt på mina sidor att lånet är beviljat men väntar på utbetalning
Stod det så för dig med ...?

Du ska inte ha något att oroa dig för om den summa du har angett som skall lösas även syns hos UC. Problemet uppstår när man anger lån som ska lösas och som inte syns på UC.

Ok
Tack för svaret
Sitter riktigt illa till ekonomiskt har haft sån ångest idag
Jag är såååå orolig att detta inte ska gå igenom efter att ha läst svar här i forumet
Jag Trodde aldrig att jag skulle bli godkänd uc score 27
Jag hoppas hoppas att detta kan lösa sig en gång för alla sitter med smslån på över 50000 som ska lösas har dock inte uppgett det..
Är bara veckor kvar till KF

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp