Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

Ja, det kan man bli erbjuden. När du gör en ansökan och blir preliminär beviljad ett lån så står det vilken summa och till vilken ränta som dom erbjuder.

Funderar på att söka lån, var in på deras sida och tittade, verkar vara bra, men funderar då jag bara har kontant kort i min mobil, fungerar det att lämna det numret ??

Funderar på att söka lån, var in på deras sida och tittade, verkar vara bra, men funderar då jag bara har kontant kort i min mobil, fungerar det att lämna det numret ??
Du bör nog registrera kontantkortet, de går ju fort.

Bank Norwegian lånar ut pengar alldeles för lättvindigt, hur kan man t ex låna ut 250 000kr? Utan att ens kolla upp arbete, lönespec etc?

Bank Norwegian lånar ut pengar alldeles för lättvindigt, hur kan man t ex låna ut 250 000kr? Utan att ens kolla upp arbete, lönespec etc?
Fast dom ser ju rätt tydligt om man har haft jobb en längre tid vid upplysningen hur mycket inkomsten, underskott osv legat på senaste 2-3 åren?
Är nog så hos andra banker med att man inte alltid behöver bevisa inkomst, arbete osv skulle jag tro.

Det behövde faktiskt inte jag heller när jag lånade av dom för något år sedan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp