Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

Har tänkt att ansöka om ett samlingslån hos NB med inte dom bästa förutsättningarna men det är kris just nu med massor som gått till inkasso. Min undran är om man ska ansöka direkt till NB eller ska man använda sig av en låneförmedlare som har denna bank som samarbetspartner? När har man störst chans att bli beviljad tror ni?

Du har ju större chans att få napp via förmedlare och vet ju också lite hur landet ligger iom att du ser avslag och erbjudanden

skickade in en ansökan nu via axo finans som har BN som samarbetspartner så nu får det bära eller brista... blir en lång natt till jag kanske får besked imorgon Någon som har erfarenhet av AXO finans?

skickade in en ansökan nu via axo finans som har BN som samarbetspartner så nu får det bära eller brista... blir en lång natt till jag kanske får besked imorgon Någon som har erfarenhet av AXO finans?
Bekymrad har du fått svar på din ansökan?

Jag fick avslag. Axo mailade och bad om en medsökande så det var kört. Ringde även BN för att höra vad som krävs eller om ett mindre belopp kunde erbjudas (för att klara den värsta krisen) tull mina förutsättningar blivit bättre. Detta var en ren chansning från min sida. Hade tio förfrågningar och 28 risk prognos såg jag efteråt ( har legat på 17 jätte länge och inte tagit något nytt lån så det måste hänt något strax innan månadsskiftet vilket jag missar totalt), den har efter ansökan ökat till 37 så dåligt har jag aldrig haft.
Så nu sitter jag med enorma avbetalningar till inkasso och bara väntar på att mitt liv och äktenskap ska Gå under. Hade verkligen behövt ett litet lån för att kunna rida ut stormen... Vet inte hur allt ska sluta.

satsa på att fråga en medsökande, det är värt det för att slippa de enorma inkassokostnaderna och avbetalningarna. Vad har du för förutsättningar på din UC? Inkomst, lån och underskott? Ska själv söka om ett par veckor så uppskattar ditt svar.

satsa på att fråga en medsökande, det är värt det för att slippa de enorma inkassokostnaderna och avbetalningarna. Vad har du för förutsättningar på din UC? Inkomst, lån och underskott? Ska själv söka om ett par veckor så uppskattar ditt svar.

Har ingen medsökande tyvärr så det är kört...
Min uc
Intjänat 344
Underskott 94
Blancolån 618
Kontokrediter 52

En stor katastrof!!! Jag skäms så magen värker samtidigt är jag så förbannad att man trots denna katastrof blivit beviljad nya lån, kan inte fatta detta och vet inte vad som ska hända nu. Vet inte vilken ände jag ska börja i. Och inte en ända runt mig har en aning om detta men nu är det nära att hela mitt liv faller i bitar....

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp