Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank Norwegian, privatlån!

Jo jag vet. Tänkte mer på att när det står Resterande lån. Att det är då så mycket man har att söka på. Men kommer inte att slösa en ff på att prova. Skall göra ett nytt försök till sommaren. Då har man en ff och förhoppningsvis en score på bra.

Givetvis är ju allt klart.

Det vore ju vansinne att signera ett skuldebrev och sen ändrar dom sig, för då har dom fortfarande ett skuldebrev som säger "du är skyldig oss 160000" som dom kan kräva in om dom vill..

Nej , ett undertecknad avtal är inget ett säker kort , jag blev nekad efter manuel genomgång .:

Efter en manuell genomgång av ditt ärende, måste vi dessvärre avslå din ansökan. Ett avslag betyder inte att du är en dålig betalare utan att vi på Bank Norwegian, med den information som finns tillgänglig, inte är beredda att ta oss an risken vid utlåningen.

Nej , ett undertecknad avtal är inget ett säker kort , jag blev nekad efter manuel genomgång .:

Efter en manuell genomgång av ditt ärende, måste vi dessvärre avslå din ansökan. Ett avslag betyder inte att du är en dålig betalare utan att vi på Bank Norwegian, med den information som finns tillgänglig, inte är beredda att ta oss an risken vid utlåningen.

Ger dom sig på en kreditprövning efter dom gett ut skuldebrev.. ok.. lät märkligt.

Ska man hårdra det så skulle jag begära att få tillbaka skuldebrevet, du har skrivit på att du är skyldig dom pengar.. nu kan man ju hoppas att dom är så pass seriös att dom inte nyttjar det, men i teorin så kan dom kräva betalt och hänvisa till skuldebrevet

Ger dom sig på en kreditprövning efter dom gett ut skuldebrev.. ok.. lät märkligt.

Ska man hårdra det så skulle jag begära att få tillbaka skuldebrevet, du har skrivit på att du är skyldig dom pengar.. nu kan man ju hoppas att dom är så pass seriös att dom inte nyttjar det, men i teorin så kan dom kräva betalt och hänvisa till skuldebrevet

Visst jag håller med dig, fast då ska de Kunna också bevisa att utbetalning har gjorts, jag tycker själv att de är oseriösa att man ska underteckna skuldbrevet och till med jag kan nu på min sidan se alla betalningar jag skulle börja Betala den 28e ( 3290kr) över 120 månader , vart lite surt i början o mejlade kundtjänst fick svaren nedan som jag bifogar , fast nu när jag tänker efter tycker det var bara tur att inte blev beviljat betala 239kkr utöver den lånesumman var rent en fälla så nu är jag glad mest:)

Deras svar :
Hej,

Ditt lån var endast preliminärt beviljat och efter manuell värdering av din ansökan så föll ni dessvärre utan bankens riskprofil vilket gör att vi tyvärr inte kan erbjuda dig detta lån.

Beklagar negativt besked men beslutet är definitivt.

Med vänlig hälsning
Bank Norwegian

Jacob

Finns det nån här som blivit beviljad lån hos bn som har/haft bet.anm. när ansökan gjorts?

hej!

ja är så sjukt nervös inför min låneansökan jag ska göra nu i oktober.. förut har jag inte varit insatt i vare sig UC score eller lånetaktik :/ känns sent o bli det nu så här en månad innan :p
Har iaf bestämt mig för att söka genom axo och hoppas på att iaf Norwegian ska komma med ett erbjudande som matchar mitt sökta belopp.. ett samlingslån alltså.

vad tror ni?
så här kommer det se ut i oktober

inkomst 316
underskott 36

3 synliga krediter
Ge 30000
Remember 20000
Ikea 6000

Inga bet.anm/skuldsaldo

3 ffr: jsm capital 21000 (tagen nu i våras)
jsm 19000 (försvinner i januari)
collector *blank* (försvinner nu i november)

Sen har jag lån som inte syns på uc. Dessa är cashbuddy 21000 och cash2you 19000 och SEB på 125000.. vet inte om jag ska skriva med SEB i ansökan.. om de nekar mig pga den alltså :/

hej!

ja är så sjukt nervös inför min låneansökan jag ska göra nu i oktober.. förut har jag inte varit insatt i vare sig UC score eller lånetaktik :/ känns sent o bli det nu så här en månad innan :p
Har iaf bestämt mig för att söka genom axo och hoppas på att iaf Norwegian ska komma med ett erbjudande som matchar mitt sökta belopp.. ett samlingslån alltså.

vad tror ni?
så här kommer det se ut i oktober

inkomst 316
underskott 36

3 synliga krediter
Ge 30000
Remember 20000
Ikea 6000

Inga bet.anm/skuldsaldo

3 ffr: jsm capital 21000 (tagen nu i våras)
jsm 19000 (försvinner i januari)
collector *blank* (försvinner nu i november)

Sen har jag lån som inte syns på uc. Dessa är cashbuddy 21000 och cash2you 19000 och SEB på 125000.. vet inte om jag ska skriva med SEB i ansökan.. om de nekar mig pga den alltså :/
UC score just nu är 5.4 men då kommer 3 st betalningsanmärkningar försvinna och 2ffr

Vad har du för ändamål med lånet är det ett samlingslån eller för något annat? Hur mycket ska du söka på? Vad är det det för lån hos SEB som inte syns på UC?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp