Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

Vad har du för ändamål med lånet är det ett samlingslån eller för något annat? Hur mycket ska du söka på? Vad är det det för lån hos SEB som inte syns på UC?
ja det är ett samlingslån .. har sammanlagda skulder på 280000 (det beloppet jag ska söka) varav ca 60000 privat.. så 60k kommer jag ju få i näven förhoppningsvis :) Från början var det 2 vanliga privatlån men efter min ekonomiska kollaps hamnade båda som en hos SEB kreditstödsavdelning.. fick en prick för misskötkredit men den är borta nu.

velar lite om jag ska nämna SEB (125000) när jag söker lånet?

UC score just nu är 5.4 men då kommer 3 st betalningsanmärkningar försvinna och 2ffr
I ditt första inlägg skriver du inga betalningsanmärkningar och i nästa skriver du att 3 kommer att försvinna i oktober är det alla?

I ditt första inlägg skriver du inga betalningsanmärkningar och i nästa skriver du att 3 kommer att försvinna i oktober är det alla?
i första inlägget skrev jag hur det "kommer" se ut i oktober :) Jag har allt som allt 3st anm. och dom försvinner alltså i oktober :p

ja det är ett samlingslån .. har sammanlagda skulder på 280000 (det beloppet jag ska söka) varav ca 60000 privat.. så 60k kommer jag ju få i näven förhoppningsvis :) Från början var det 2 vanliga privatlån men efter min ekonomiska kollaps hamnade båda som en hos SEB kreditstödsavdelning.. fick en prick för misskötkredit men den är borta nu.

velar lite om jag ska nämna SEB (125000) när jag söker lånet?

Ah.anledningen till att det inte längre är kvar som ett lån på uc är alltså att lånet sagts upp och hanteras typ som ett internt inkassoärende hos seb?

BN har blivit lite hårdare på sista tiden vad gäller att samla lån som inte syns vad det verkar, så kanske är det rent av bättre att inte ange att man ska samla lån när de synliga är på relativt låga 56 000? Något att fundera på i alla fall.

nu har man lån på bank norw , undrar nu hur mkt i uc ska man ha för att kunna få samlingslån till lägre ränta hos swebank elr nordea?

hej jag tänkte byta bil men undrar då kan jag få ett billån trots höga blancolån och dålig uc om jag typ tar en närstående som ägare på den nya bilen? för då kmr den personen stå som medlåntagare det var så förut när jag bytte bil, den har bra uc

300tkr inkomst underslott 46tkr ffr 12 uc 13procent tror jag 320tkr i blanco o kreditkort 20tkr avbetalning 36tkr, fick 100000kr i lån av dom använde 91tkr för o lösa alla inkasso onea o vivus o andra

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp