Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank Norwegian, privatlån!

underskott

någon som haft underskott o fått beviljat, har 37000 i underskott. 6 uc. 120000 i blancolån som syns på uc... och 6,1% i riskprocent. vet inte riktigt om det är mycket. skulle behöva ett lån på 120 000 för att lösa alla skitlån!!

någon som haft underskott o fått beviljat, har 37000 i underskott. 6 uc. 120000 i blancolån som syns på uc... och 6,1% i riskprocent. vet inte riktigt om det är mycket. skulle behöva ett lån på 120 000 för att lösa alla skitlån!!

Ska nog inte vara något problem.. du lär dock få 15-18% ränta.

Jag har varit kund i några veckor nu,men fick detta erbjudandet för några dagar sedan om att höja upp befintligt lån.

Fick du erbjudande om att utöka via mail? Stod det summa du kunde utöka till?
Eller bara va länken där helt plötsligt?

Min länk är uppe igen men ska avvakta ett par månader till tänkte jag..

gjorde precis som dig Fredrik.. fick lån-ett par veckor senare kom länken om upplåning fram-ansökte-avslag-ingen uc tagen.

Jag tycker det verkar märkligt att dom erbjuder detta och sedan omedelbart ger dom avslag på att utöka lånet.Bättre att dom hade satt en ny länk efter tex 6 mån,efter det första lånet som blev beviljat,eller vad tycker ni andra?.

Senast ändrad:
Jag tycker det verkar märkligt att dom erbjuder detta och sedan omedelbart ger dom avslag på att utöka lånet.Bättre att dom hade satt en ny länk efter tex 6 mån,efter det första lånet som blev beviljat,eller vad tycker ni andra?.

Men Meduza fick inte du reda på hur mycket du kunde utöka med? Har för mig att du skrev det tidigare?

Testade.. sökte på 130000. fick beviljat 225000, sket dock i det då jag tyckte räntan var lite för hög..

Men Meduza fick inte du reda på hur mycket du kunde utöka med? Har för mig att du skrev det tidigare?

Hejsan nej jag tror inte det,men första låneansökan gav dom mig ett förslag med att det gick bra att ansöka om ett ännu högre belopp än det jag ville ha.Men jag valde bara 20000 kr,fast dom erbjud sig att låna ut 100000 i stället.

Ni som fått lån hur har er UC sett ut? Antal förfrågningar underskott osv....

Fick lån på 115.000kr med dessa förutsättningarna:
UC-förfrågningar: 25st
Inkomst: 240.000kr
Underskott: 40.000kr

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp