Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

Jag undrar om det är någon med "bra" kreditbetyg som fått lån hos Norwegian med en okej ränta runt 5-7%? Verkar ju som Norwegian helt klart har lägre kundkrav än de flesta, men om man ska söka lån på 200000+ så är det imte direkt kul med en ränta på 15% som de flesta här verkar fått...

Snälla kan någon svara på detta:

- Kan man godkänna löneavtal mm med bankid eller skickar de hem papper?

- Får man månadsavi i brevlådan eller via mejl?

Tack!

Man godkänner via BankID ock får avi på mejl.

du kan ladda upp en lönespec eller scanna och maila in den
inget kom på posten
oerhört smidigt allting

-ha dina betalningsuppgifter och ocrnr redo bara för du skriver i lån du vill lösa samtidigt (om du har sådana)

Tar bank Norwegian uc,? jag har ansökt 2gg och fått avslag men jag kan inte se vart dom tar sin kreditupplysning, har kollat på uc men där finns ingenting från dom.

Tar bank Norwegian uc,? jag har ansökt 2gg och fått avslag men jag kan inte se vart dom tar sin kreditupplysning, har kollat på uc men där finns ingenting från dom.

Bank Norwegian tar UC ja, men som många andra har de nog en "förkontroll" först, där de kollar upp dig automatiskt utan UC. Där sorterar de bort folk med tex skuldsaldo, anmärkningar, eller löneutmätningar osv utan att ta UC. Passerar man den automatiska komtrollen tas sedan en UC

Jag har varken skuldsaldo , anmärkningar , lån på 38000 kr är det enda jag har, årsinkomst 340000kr, men jag får avslag på engång, tas inte ens uc.

Första gången jag ansökte där var för ca 7 mån, sen sökte jag igen igår, har fått avslag bägge gg

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp