Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

Jag tycker det verkar som det ges allt fler och fler avslag,utan att det ens tas någon "UC".
Kan ju tänkas att dom blivit lite hårdare med tiden i sina bedömningarna.

Första gången jag ansökte där var för ca 7 mån, sen sökte jag igen igår, har fått avslag bägge gg

Det är likadant för mig. Jag ansökte för ca 1 år sedan och fick avslag. När jag ansökte nu i juni igen fick jag också direkt avslag. Har inte heller några anmärkningar eller liknande. Verkar som man inte får ansöka om lån mer än en gång.

Men om det är så, ring och be dom kolla din ansökan. Fråga varför det blir nej när ni inte har anmärkningar osv

Har sökt kreditkort hos dom precis men fick avslag, kom underfund med då jag ringde och frågade varför att dom inte tog en ny UC utan använde en gammal som fanns i systemet som dom tagit på mig för ett år sen !!
Blev först nekad med den gamla UCn men sen godkänd när dom manuellt tagit en ny UC.

Har sökt kreditkort hos dom precis men fick avslag, kom underfund med då jag ringde och frågade varför att dom inte tog en ny UC utan använde en gammal som fanns i systemet som dom tagit på mig för ett år sen !!
Blev först nekad med den gamla UCn men sen godkänd när dom manuellt tagit en ny UC.

Då är det nog därför jag också får avslag för att dom använder en gammal UC på mig med. Tack för att du berättade det :)

Vågar jag söka? Är i stort behov av samlingslån...

UCBETYG mindre bra, 6 %.

Blancolån 300000:-

Deklarerad inkomst 430000:-

9 uc frågor

90000:- underskott

Vill samla så mycket lån det går, helst mknst 130000:-.

Är det tvärkört eller vågar jag testa...söka via Axofinans kanske?

Kram.

Jag får nej med kreditbetyg 14,8% Mindre bra, Blanco på 76 000, avbetalning på 22 000 och kontokrediter på 84 000, deklarerad inkomst 400 000, 11 förfrågningar, 37 000 i underskott.

Sökt både på Norwegians sida för några månader sedan och via Axo finans mer nyligen.

Jag får nej med kreditbetyg 14,8% Mindre bra, Blanco på 76 000, avbetalning på 22 000 och kontokrediter på 84 000, deklarerad inkomst 400 000, 11 förfrågningar, 37 000 i underskott.

Sökt både på Norwegians sida för några månader sedan och via Axo finans mer nyligen.

...och jag får inget svar på frågan varför när jag ringer dem heller, bara att min riskscore är för hög.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp