Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

Tyckte allt gick otroligt smidigt, sökte på 350 000 och fick beviljat med möjlighet att öka lånebeloppet direkt på skärmen samt även sms nästan direkt om beviljat lån, sökte och signerade allt med bank id direkt i mobilen natten mot söndag och på måndag morgon hade jag fått mail om utbetalning och vid 14 tiden samma dag låg pengarna på kontot, inget att klaga på med andra ord och en ränta på 5,24

Inkomst? Övriga blancolån?

inkomst som syns på uc ca 625k inga övriga lån

Låter lovande men vågar inte hoppas för mycket... Efter flera år i träsket där jag försökt hålla näsan över vattenytan. Skulle klara mig mycket bra på min lön om jag inte varit spelmissbrukare..
Nåja, sista månaderna/månaden tog jag i stort sett alla lån som var möjliga och insåg att jag alldrig skulle klara kostnaderna.
Jag har verkligen försökt att undvika UC-upplysningar för att nån gång få ett samlingslån. Insåg att med det underskott jag har kommer jag aldrig få ett samlingslån.
Så med fakta i hand prövade jag Norwegian bank.
Dåvarande:
Underskott av kapital: 46000 (när årets deklaration är gjord: 79000)
Lån synliga på UC: ca 460000 (egentligen mer)
inkomst: ca 370000
Inga betalningsanmärkningar eller inkassonoteringar.
Dock flera nytagna lån/smslån.

Jag ansökte om lånesanering hos Norwegian bank på 45000 och blev erbjuden 80000!!
Jag la upp alla lån jag ville betala av och än så länge verkar det som det är godkänt.. Som sagt, vågar inte hoppas för mycket men detta skulle kunna ändra mitt liv.

Räntan blir relativt hög ca 20% men månadskostnaden gör att jag klarar mig bra.
Håller nu alla tummar som finns att detta är sant

tenderxx, jag befinner mig i en identisk situation som du - jag vågade heller inte hoppas på för mycket, men det är lugnt - jag la in massa SMS lån som de skulle lösa och det gick kanon! Stort grattis :)

Fick också avslag, 10 uc förfrågningar, 17000 i blancolån, men 10 anmärkningar, blandat utslag och missbruk av kredit, det sista blev nog avlag på, gissar jag!
Jag sökte på 220000 kr.
Har lån på 190tkr ca, angav att jag ville lösa skulder!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp