Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

Det låter som om att det är hos bank norwegian som jag ska ansöka. Tror ni att jag har en chans med dessa förutsättningar?

Uc ff: 20
Blanco: 15.000kr
Inkomst: 265.000kr
Underskott: 46.000kr

Tips är att först kolla dott kreditbetyg på minuc.se Så länge du har Svag, eller mindre bra kommer du inte få något lån, eller väldigt svårt. Så kan vara bra att betala ett ettårs kreditbetyg bevakning där, innan du drar på dig fler UC-ff. Då ser du även direkt när ditt kreditbetyg förbättras.

Har också sökt och blivit beviljad.

Sökte i fredags 130000kr och blev beviljad, detta är för inlösning av lån/krediter.
Min nuvarande UC ser ut som följer:

Kreditbetyg: (Bra) 4%
FFr: 6st (varav en är Bank Norwegian)
Inga anmärkningar
Blancolån som syns ca 40k
Underskott av kapital 9000kr
Inkomst: 280k

Har lagt upp lån/krediter som jag vill ha inlösta, dock blev det inte så mycket som jag trodde, hade gjort lite överslagsräkning innan jag ansökte, så totalt blev det 102k och då återstår 28k, man får restbelopp utbetalt till konto man anger, men i sista steget står det att restbeloppet avviker för mycket från det jag skulle lösa in för, har mailat Bank Norwegian och frågat om dom kan sänka mitt lån till typ 110k istället då. Har inte fått svar än då det är helg osv, men hoppas det går igenom när det blir vardag igen, har fått sms och mail om att det bara är ett steg kvar i ansökan, att jag ska godkänna den, ingen uppmaning om att skicka in lönespec eller liknande. Har redan signerat skuldebrev med BankID och det står som godkänt, nog fan borde man inte få avslag nu väl?.. :) Återkommer med update.

Sökte i fredags 130000kr och blev beviljad, detta är för inlösning av lån/krediter.
Min nuvarande UC ser ut som följer:

Kreditbetyg: (Bra) 4%
FFr: 6st (varav en är Bank Norwegian)
Inga anmärkningar
Blancolån som syns ca 40k
Underskott av kapital 9000kr
Inkomst: 280k

Har lagt upp lån/krediter som jag vill ha inlösta, dock blev det inte så mycket som jag trodde, hade gjort lite överslagsräkning innan jag ansökte, så totalt blev det 102k och då återstår 28k, man får restbelopp utbetalt till konto man anger, men i sista steget står det att restbeloppet avviker för mycket från det jag skulle lösa in för, har mailat Bank Norwegian och frågat om dom kan sänka mitt lån till typ 110k istället då. Har inte fått svar än då det är helg osv, men hoppas det går igenom när det blir vardag igen, har fått sms och mail om att det bara är ett steg kvar i ansökan, att jag ska godkänna den, ingen uppmaning om att skicka in lönespec eller liknande. Har redan signerat skuldebrev med BankID och det står som godkänt, nog fan borde man inte få avslag nu väl?.. :) Återkommer med update.

Fick igenom lånet utan problem, 130000 blev det, fick 26k i näven.

Kul! Vilken ränta fick du?

Kul! Vilken ränta fick du?

15,64 , Inte världens bästa men det gick snabbt och smidigt och löser många problem för mig, tänkte vänta ett år eller nåt och sedan försöka lägga om lånet hos någon av de större bankerna och förhoppningsvis få en betydligt lägre ränta, men det får bli när Kreditscore är högre osv :)

15,64 , Inte världens bästa men det gick snabbt och smidigt och löser många problem för mig, tänkte vänta ett år eller nåt och sedan försöka lägga om lånet hos någon av de större bankerna och förhoppningsvis få en betydligt lägre ränta, men det får bli när Kreditscore är högre osv :)

Tyckte det var helt okey, skönt att få ett samlingslån. Löste de även Sms- lån åt dig?

Tyckte det var helt okey, skönt att få ett samlingslån. Löste de även Sms- lån åt dig?

Hade inga SMS-lån att lösa, men 25k på Cashbuddy, 15k på Cash2You, hade även Bank Norwegian Kreditkort maxat på 30k som löstes in, sen la jag med Klarna-konto, H&M Konto, och lite annat, tror dom löser vad som helst, skulle säkert kunna lagt in månadens räkningar där :p

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp