Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

ok 10 uc är ju inte så mycket. då ska jag nog inte söka .. har över 20 uc.((( tyvärr..

hur lång tid tog de för er som sökte om ett lån

jag har fått avbetalningsplan på min sida hos dom och signerat skuldbrev m.m. men d står forf. och väntar på behandling bara.. och när jag ringer dom så säger dom att vi ska ordna detta så får du ett kvitto skickat till dig när vi har satt in pengarna....

10 dagar sedan jag ansökte och fick det beviljat!!

Ansökt idag på 100.000kr och fick beviljat 120.000kr
cool.gif

Grymma

Vill tipsa om demma med, fick 55 000 beviljat så jag kan ta mig ur sms lån träsket.. Vilken räddning! Har 25 uc förfrågningar, lån på cirka 200 000, månadslön på 45k ingen betalningsanmärkning. Alla andra banker har jag fått avslag på, även vid 15 000kr bara.. Fick allt utbetalt grymt snabbt! Lycklig!

Kan man ansöka med borgenär om man har anmärkning?

Vill tipsa om demma med, fick 55 000 beviljat så jag kan ta mig ur sms lån träsket.. Vilken räddning! Har 25 uc förfrågningar, lån på cirka 200 000, månadslön på 45k ingen betalningsanmärkning. Alla andra banker har jag fått avslag på, även vid 15 000kr bara.. Fick allt utbetalt grymt snabbt! Lycklig!

Låter lovande...trodde dom var hårda...

Har själv 5 uc förf, 290000:- i lån, 35k månadslön...

Skulle behöva 50k snabbt, men tveksam om nån beviljar..?

vad tror ni om det här?

374k före skatt, 72k i underskott av kapital, scoring 9 på ratsit, 5-10 förfrågningar senaste året?

samt. hur går ansökan till? hur lång tid tar utbetalning om man ansöker med e-leg? kommer det papper hem att skriva på? ringer de upp?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp