Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

jag blev beviljad ett samlingslån hos bank Norwegian via axo finans! 225 000 kr, en sån lättnad!
Min UC:
440 lån (10 krediter)
300 inkomst
3 förfrågningar
90 underskott
5,4 i betyg

Räntan är på 13% men jag sänker månadskostnaden mycket!!

Tack för hjälp på forumet!

nu vart man här igen har 6ff risk på 5,6 och blanco på runt 365tkr billån på 50tkr sen har jag kontokrediter på 20tkr så sammanlagt 8krediter varav en redan är bank norw på 107tkr kvar

när tror ni man borde kunna söka om upplåning, på sidan står det bara upplåning och fyll y summan man önskar

hej när jag ville söka om upplåning första gången stod de att det ej fanns möjlighet till det. Några månader senare vart det som för dig aaaa, o då vart jag beviljad en höjning som var bra 200 000:- i höjning o det hjälpte otroligt mycket då

ok tror du man vågar söka då nu eller hålla ut till oktober då kommer jag ha 4ff om jag kan

Jag fick godkänd upplåning från norwegian idag, har över 20ff hos UC men kunde låna upp till 125 000:- 19% ränta dock men kommer hjälpa något oerhört!

Ok med vilket inderskott o inkomst? jag har 330tkr och 84 i underskott

Inga problem med den inkomst och underskott, men behöver veta hur mycket andra lån du har som syns på UC och gärna UC score, för att kunna ge någon vägledning.

jadu har 4banklån ett billån 2kreditkortslån, 5uc ff, sammanlag blanco på 367tkr och 5.6uc risk

provade nyss men vart inte godkänd på bn ville utöka med 20tkr skulle underlättat mycket men men.. undrar när man vågar prova igen kanske i december då???

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp