Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian, privatlån!

Testa att skriv till dom om en manuell granskning. Funkade för mig. Dom ville ha en lönespecifikation bara. BN är guld tycker jag

Hej, sökte om ett lån på BN att lösa skulder hos inkasso. Fick beviljat 50 000 kr men kunde söka om upp till 115000. Jag har en väldigt rörlig lön. Beror på helger och kvällar infaller. Så jag uppgav den högsta lönen. Skiljer ca 2000 kr. Skickade in de 2 senaste lönespec. Hur hårda är de?

Fick lån idag på 350k. 18% i uc. 600k i inkomst. 90k underskott. 14ff. 190k i lån som dom löser åt mig. Fick ett mail att dom har betalt ut till mitt konto så jag hoppas att det är helt klart. Stod att jag kunde låna 500k men gjorde inte det.

Fick lån idag på 350k. 18% i uc. 600k i inkomst. 90k underskott. 14ff. 190k i lån som dom löser åt mig. Fick ett mail att dom har betalt ut till mitt konto så jag hoppas att det är helt klart. Stod att jag kunde låna 500k men gjorde inte det.
Ränta Brosse?

Tyvärr blev den hög. 19%. Men jag kan lösa alla lån. Kommer betala av det på 7 år. Blev av med min sista anmärkning igår. Då gick uc från 5.9% till 18%.

Hoppas bara att det inte blir nåt krångel med utbetalningen. Fick ju mail att det är utbetalt och tar 1-2 dagar innan det syns på kontot.

Tyvärr blev den hög. 19%. Men jag kan lösa alla lån. Kommer betala av det på 7 år. Blev av med min sista anmärkning igår. Då gick uc från 5.9% till 18%.

Hoppas bara att det inte blir nåt krångel med utbetalningen. Fick ju mail att det är utbetalt och tar 1-2 dagar innan det syns på kontot.
Grattis!
Bra jobbat!

Hur stor blir kostnaden per månad?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp