Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian kreditkort

Nollade du krediten och avsluta eller kan man avsluta de och få avbetalningsplan eller hur funkar de ?

Nollade du krediten och avsluta eller kan man avsluta de och få avbetalningsplan eller hur funkar de ?

Har sagt upp alla kreditkort. Amex försvann, Collector korts försvann. BN vet jag inte än med jag avslutade den här om dagen.
Nollade inget av dom.

Har sagt upp alla kreditkort. Amex försvann, Collector korts försvann. BN vet jag inte än med jag avslutade den här om dagen.
Nollade inget av dom.

Hur sa du upp dom? Ringde till dom? Sen tog dom bort från UC? Men du fortsätter betala för dom som vanligt?
Kan du göra uttag fortfarande?

Inga uttag och betalar fortfarande på dom. Men UC betyget rasade.

Det är klart det är möjligt, jag vill ju inte ha kortet och jag måste ju fortfarande betala av lika mycket i månaden hehe.
Däremot så försvinner det ifrån UC, själva kortet.
Noterbart. Detta var fallet med Collector Easyliving & American Express - Credway och Bank Norwegian har inte den rutinen.
Behåller bara 1 av mina 5 kort - Marginalen. Jag vet inte vad deras rutiner är!

Min UC var över 80% nu är jag på 20% och lite till.
Förbättrat även andra saker men detta gjorde nog mest.

När jag skrev om att avsluta mitt Bn kort skrev de att de kan göra de men då får jag en slutfaktura innebär inte de att jag måste betala in hela summan på en gång då ?

Kan någon förklara varför de syns som shady? Jag läser på deras hemsida, men samt på andra artiklar så som denna https://finanso.se/kreditkort/
Det står klart och tydligt, väl skrivet, men får ändå ingen bra känsla över dem och känns som jag missar något med tanke på hur mycket skit jag hör. kan inte säga att jag får en bra känsla över något kreditkort, men jag vill bara veta om någon här har en usel upplevelse om krediter från BN eller andra liknande.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp