Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian kreditkort

Någon som har bank norwegians kreditkort och kunnat höja sin kreditgräns efter ett par månader?

Jag har inte kunnat höja min på 2 år . Fick 20.000 då och har sen inte kunnat höja

Jag ansökte om ett privatlån genom Lendo igår och det togs en kreditupplysning hos Bank Norwegian.
Om jag ansöker om deras kreditkort direkt genom deras sida, blir det samma kreditupplysning som togs igår eller tas det en helt ny?

Jag ansökte om ett privatlån genom Lendo igår och det togs en kreditupplysning hos Bank Norwegian.
Om jag ansöker om deras kreditkort direkt genom deras sida, blir det samma kreditupplysning som togs igår eller tas det en helt ny?
Kan svara att remember tog mini uc dagen därpå i samma situation som din.

Beställde ett kort idag från BN. Jag vill lägga till kortet i Apple Pay innan det fysiska kortet (7-10 arbetsdagar) levereras.
Jag ser min kredit i appen/hemsidan men jag kan inte se något kortnummer eller möjlighet till att lägga in kort i Apple Pay. Måste jag vänta på att det fysiska kortet levereras innan jag kan använda det i Apple Pay?

Beställde ett kort idag från BN. Jag vill lägga till kortet i Apple Pay innan det fysiska kortet (7-10 arbetsdagar) levereras.
Jag ser min kredit i appen/hemsidan men jag kan inte se något kortnummer eller möjlighet till att lägga in kort i Apple Pay. Måste jag vänta på att det fysiska kortet levereras innan jag kan använda det i Apple Pay?
Jag undrar detsamma. Fick beviljat idag men kan inte omgående lägga till kortet till apple pay. Någon som vet hur lång tid detta tar? Innan det har skapats ett kortnummer etc hos BN så man kan lägga till kortet i e-wallet?

Jag undrar detsamma. Fick beviljat idag men kan inte omgående lägga till kortet till apple pay. Någon som vet hur lång tid detta tar? Innan det har skapats ett kortnummer etc hos BN så man kan lägga till kortet i e-wallet?
Gick inom 24 för mig

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp