Någon som har bank norwegians kreditkort och kunnat höja sin kreditgräns efter ett par månader?
Kan svara att remember tog mini uc dagen därpå i samma situation som din.Jag ansökte om ett privatlån genom Lendo igår och det togs en kreditupplysning hos Bank Norwegian.
Om jag ansöker om deras kreditkort direkt genom deras sida, blir det samma kreditupplysning som togs igår eller tas det en helt ny?
Jag undrar detsamma. Fick beviljat idag men kan inte omgående lägga till kortet till apple pay. Någon som vet hur lång tid detta tar? Innan det har skapats ett kortnummer etc hos BN så man kan lägga till kortet i e-wallet?Beställde ett kort idag från BN. Jag vill lägga till kortet i Apple Pay innan det fysiska kortet (7-10 arbetsdagar) levereras.
Jag ser min kredit i appen/hemsidan men jag kan inte se något kortnummer eller möjlighet till att lägga in kort i Apple Pay. Måste jag vänta på att det fysiska kortet levereras innan jag kan använda det i Apple Pay?
Gick inom 24 för migJag undrar detsamma. Fick beviljat idag men kan inte omgående lägga till kortet till apple pay. Någon som vet hur lång tid detta tar? Innan det har skapats ett kortnummer etc hos BN så man kan lägga till kortet i e-wallet?