Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank Norwegian kreditkort

I see.
Förutsätter det en väldigt bra UC då elelr?

Hur lån tid tar det från ansökan tills kortet med kod dimper ner i brevlådan?
Ska i väg utomlands om två veckor och NB verkar vara ett bra kort. Vill dock inte chansa med en UC om jag inte hinner få det.

Hur lån tid tar det från ansökan tills kortet med kod dimper ner i brevlådan?
Ska i väg utomlands om två veckor och NB verkar vara ett bra kort. Vill dock inte chansa med en UC om jag inte hinner få det.

Tog max 1 vecka.
Collector och Marginalen har med hyggliga kort!

I mitt fall valde dom 20K, hade dock usel UC. Berätta gärna vad du fick :)

Gjorde en ansökan nu och fick 40,000 i kredit.
Ska bli intressant att se min UC den 15:e.Ett lån på nästan 300K och kontokredit på 40K.

Hade 0,3 när jag sökte.

Nu (inatt) gör jag / har jag gjort min 6:e inbetalning till Bank Norwegian. Kan man räkna med att få ett erbjudande av dom eller dylikt?
Är det ny UC som gäller då?

Fortfarande inget erbjudande om höjning ifrån BN med andra ord så antar jag det inte existerar utan man måste förmodligen "själv" göra en ny ansökan vilket då resulterar i en ny UC.

jag har haft detta kort i 5 år och aldrig fått nåt erbjudande om höjning utan har fått söka själv o då med en ny uc upplysning, började på 10k och höjt då o då och har nu 40k ..skötte mina betalningar fläckfritt kan tilläggas.

jag har haft detta kort i 5 år och aldrig fått nåt erbjudande om höjning utan har fått söka själv o då med en ny uc upplysning, började på 10k och höjt då o då och har nu 40k ..skötte mina betalningar fläckfritt kan tilläggas.

Jag fick inte heller något erbjudande så jag avslutade kortet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp