Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Börjar löneutmätningen innan jag får svar på min skuldsanering?

Okej..så vad är skillnaden på att ta ut i kontanter eller skicka över till nån annans konto?? Såå snurrig här med alla tankar..släpper allt i månadskiftet här
Skickar du så ser dem att du har skickat dem. Tar du ut är det ingen som vet vad som händer med dem

Skickar du så ser dem att du har skickat dem. Tar du ut är det ingen som vet vad som händer med dem
Tack snälla..exakt detta jag undrade. Går kfm alltså in på ens kontohistorik? Och ifrågasätter vart pengarna tagit vägen. Dom är ju till försörjnig självklart. Men kan dom då kräva tillbaka pengarna från mannens konto?

Tack snälla..exakt detta jag undrade. Går kfm alltså in på ens kontohistorik? Och ifrågasätter vart pengarna tagit vägen. Dom är ju till försörjnig självklart. Men kan dom då kräva tillbaka pengarna från mannens konto?
Tror inte dem kan det, inte helt säker.
Men att ta ut i kontanter och sen kan man ju sätta in till mannen via insättnings automat så finns det inga spår och man slipper tänka på det

Jag menade ny telefon på avbetalning när den andra var avbetald dvs förlänga planen.
Hej de kom en man från kronofogden, o lämna ett kuvert med fordringsägare jag ör skyldig pengar står sen att jag anses delgivning fast det lämnades till min son.står på mina sidor att hag har pågående mål men inga utslag det står att jag måste agera inom 10 dar ,nör börjar utmätning

Hej de kom en man från kronofogden, o lämna ett kuvert med fordringsägare jag ör skyldig pengar står sen att jag anses delgivning fast det lämnades till min son.står på mina sidor att hag har pågående mål men inga utslag det står att jag måste agera inom 10 dar ,nör börjar utmätning
Vad för telefon ska du köpa då?

Delgivningen är säkerligen korrekt utförd.
Men lite konstig tråd Du citerar i…

De kan inte gå in på ditt konto men kan begära att du redovisar, lämnar kontoutdrag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp