Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avslag, nu orkar jag inte mer! Tankar och hjälp!

Håller med har varit för många turer för att detta ska bli bra.
Ja vad tycker du då? Ska jag göra en ny ansökan och se? Sen blir det inte inledande börja beta av skulderna. Vill bli av med dom inte att de ska växa

Ja vad tycker du då? Ska jag göra en ny ansökan och se? Sen blir det inte inledande börja beta av skulderna. Vill bli av med dom inte att de ska växa
Jag tror du behöver gå till en skuld och budgetrådgivare som kan hjälpa dig bringa klarhet i allt. Du har liksom tappat kontrollen och ”svävar” runt lite, du vet inte riktigt vad du ska göra, hur du ska göra osv. Sök hjälp och lägg ALLA korten på bordet till sambon.

I klartext:
Jag tror inte du kommer kunna få skuldsanering inom överskådlig tid då du struntade i att betala under inledande, oavsett vilka orsaker som fanns.
Dina skulder är allt för stora för att du skall kunna lösa dessa med avbetalningsplaner.

Kvar finns att släppa allt till KF. Som jag ser det är det det enda som finns att göra.
Din sambo blir inblandad vilket du vill eller inte.

Senast ändrad:
Jag tror du behöver gå till en skuld och budgetrådgivare som kan hjälpa dig bringa klarhet i allt. Du har liksom tappat kontrollen och ”svävar” runt lite, du vet inte riktigt vad du ska göra, hur du ska göra osv. Sök hjälp och lägg ALLA korten på bordet till sambon.
Har varit hos en budget rådgivare men han sa att jag skulle övertala sambon att han skulle ta lån åt mig för att lösa det

Vet inte, får ju allt Kivra. Vill ha en plan först innan jag berättar och veta när jag ungefär blir fri
Inse att du inte kommer att lösa detta på egen hand. Det går liksom inte att linda in det mer nu i de svar som iaf jag ger.

Jag väljer att inte svara mer då det blir ett cirkelresonemang bara.

Lycka till!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp