- Meddelanden
- 1 723
- Mottagna reaktioner
- 2 243
- Poäng
- 1 367
Även jag håller med. Alldeles för många turer för att detta skall landa väl.Håller med har varit för många turer för att detta ska bli bra.
Även jag håller med. Alldeles för många turer för att detta skall landa väl.Håller med har varit för många turer för att detta ska bli bra.
Ja vad tycker du då? Ska jag göra en ny ansökan och se? Sen blir det inte inledande börja beta av skulderna. Vill bli av med dom inte att de ska växaHåller med har varit för många turer för att detta ska bli bra.
Hur har du tänkt att undanhålla det då ni är sambo?nä, de vet han verkligen inte.
Jag tror du behöver gå till en skuld och budgetrådgivare som kan hjälpa dig bringa klarhet i allt. Du har liksom tappat kontrollen och ”svävar” runt lite, du vet inte riktigt vad du ska göra, hur du ska göra osv. Sök hjälp och lägg ALLA korten på bordet till sambon.Ja vad tycker du då? Ska jag göra en ny ansökan och se? Sen blir det inte inledande börja beta av skulderna. Vill bli av med dom inte att de ska växa
Vet inte, får ju allt Kivra. Vill ha en plan först innan jag berättar och veta när jag ungefär blir friHur har du tänkt att undanhålla det då ni är sambo?
I klartext:Ja vad tycker du då? Ska jag göra en ny ansökan och se? Sen blir det inte inledande börja beta av skulderna. Vill bli av med dom inte att de ska växa
Har varit hos en budget rådgivare men han sa att jag skulle övertala sambon att han skulle ta lån åt mig för att lösa detJag tror du behöver gå till en skuld och budgetrådgivare som kan hjälpa dig bringa klarhet i allt. Du har liksom tappat kontrollen och ”svävar” runt lite, du vet inte riktigt vad du ska göra, hur du ska göra osv. Sök hjälp och lägg ALLA korten på bordet till sambon.
Inse att du inte kommer att lösa detta på egen hand. Det går liksom inte att linda in det mer nu i de svar som iaf jag ger.Vet inte, får ju allt Kivra. Vill ha en plan först innan jag berättar och veta när jag ungefär blir fri
Ok kanske du ska lämna över din ekonomi till din sambo då?Har varit hos en budget rådgivare men han sa att jag skulle övertala sambon att han skulle ta lån åt mig för att lösa det
Nä, de va de som gjorde att allt kraschade förra gångenOk kanske du ska lämna över din ekonomi till din sambo då?