Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Amex Green, lätt att bli beviljad? Inkomstkrav?

Tja,

Till alla som undrar:
Hos OKQ8 kan man ansöka om deras VISA kort med en kredit upp till 100 kkr. Krav för att bli beviljad 100kkr är som lägst 350kkr i årsinkomst och inga anmärkningar. 150kkr för 30kkr i kredit. De tar en full UC med rapporterar än så länge inte krediten till UC så krediten belastar ej ens kredit score. Fråga inte hur jag vet men informationen är 100% korrekt.

Tja,

Till alla som undrar:
Hos OKQ8 kan man ansöka om deras VISA kort med en kredit upp till 100 kkr. Krav för att bli beviljad 100kkr är som lägst 350kkr i årsinkomst och inga anmärkningar. 150kkr för 30kkr i kredit. De tar en full UC med rapporterar än så länge inte krediten till UC så krediten belastar ej ens kredit score. Fråga inte hur jag vet men informationen är 100% korrekt.
Har du fått sådant kort?:)

Även jag har ett okq8 kort liggandes, dock bara 500kr i kredit. Den syns inte på min UC.

Även jag har ett okq8 kort liggandes, dock bara 500kr i kredit. Den syns inte på min UC.

Observera att detta gäller enbart detas VISA kort. Saldon från ordinarie kreditkorten från OKQ8, alltså de som enbart är gångbara på detas egna stationer samt p-automater, rapporteras som vanligt till UC och syns som beviljad och utnyttjad kredit.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp