Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Amex Green, lätt att bli beviljad? Inkomstkrav?

Tack.
Korkat nog läste jag inte ens villkoren innan jag ansökte.

Är det någon som har koll på huruvida det fungerar om man kan bevisa att man tjänar betydligt mer än så i år (är redan uppe en bit över 200k)?
Jag skickade med lönesedlar mm men detta var längesen. Kontakta de och berätta om vad du tjänar nu

Ni som fått kortet, vilken limit har ni?

Jag beställde ett Eurocard Gold precis. Platinum känns onödigt.
75.000:- i delbetalningsutrymme/kreditutrymme.

Ansökan är beviljad.

Edit: Höjde mitt kreditutrymme till 100.000:-. Manuell bedömning kommer ske på det.

Är det lätt att få detta kortet? Sorry om du skrivit det tidigare men vad var dina förutsättningar? Vet inte om jag ska ansöka efter detta eller amex green?

Är det lätt att få detta kortet? Sorry om du skrivit det tidigare men vad var dina förutsättningar? Vet inte om jag ska ansöka efter detta eller amex green?

Ingen aning.
Kreditutrymmet(delbetalningen) bestäms utifrån hur mycket du tjänar. Det är SEB som ligger bakom Eurocard så de lär nog vara lite stränga.

Lågt betyg på UC.
Inga anmärkningar.
Över 500 tkr i inkomst.

Fick ett utrymme på 100 tkr.

Ingen aning.
Kreditutrymmet(delbetalningen) bestäms utifrån hur mycket du tjänar. Det är SEB som ligger bakom Eurocard så de lär nog vara lite stränga.

Lågt betyg på UC.
Inga anmärkningar.
Över 500 tkr i inkomst.

Fick ett utrymme på 100 tkr.

Okej många ff? Mycket blanco?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp