Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Amex Green, lätt att bli beviljad? Inkomstkrav?

Vad är nu detta?

From August 1, 2019 access to non-lounge airport experiences will be removed from your membership program. You will continue to have access to over 1200 lounges in more than 500 cities across 143 countries.

Vad är nu detta?

From August 1, 2019 access to non-lounge airport experiences will be removed from your membership program. You will continue to have access to over 1200 lounges in more than 500 cities across 143 countries.
Det är att dom tar bort att du får en credit på non lounge restauranger genom Priority Pass . Ganska vanligt på amerikanska flygplatser att du får en credit på va $25 på utvalda restauranter på flygplatsen där det inte finns någon PP lounge.

hej alla!
Är det någon som har Amex Green? Eller någon som vet hur "lätt" det är att bli beviljad? Inkomstkrav?
Jag hörde att nästan alla som ansöker blir beviljad men gränsen på kortet varierar mycket beroende på ansökandes förutsättningar. Kan detta stämma?
Tack på förhand!
Pok

Bumpar denna tråd.
Hur ser beviljningen ut idag?
Ni som fått på senare tid med sämre förutsättningar, vad hade ni för score et c?

Sådär, i och med SAS hemska, respektlösa och idiotiska reklam har jag, i protest, sagt upp mitt SAS Amex kort. Blir att utnyttja mina ca 400k poäng på det som kostar sas mest.

Nu växlar jag över till resurbanks Miles and more kreditkort och samlar poäng hos Lufthansa-gruppen!

Bumpar denna tråd.
Hur ser beviljningen ut idag?
Ni som fått på senare tid med sämre förutsättningar, vad hade ni för score et c?

Är också intresserad!
Sökte om ett Amex Green den 20/2 - fick inget direkt besked på skärmen utan de skulle göra en manuell bedömning och återkomma med besked per e-post eller brev.
Har ännu inte hört något, men en UC blev tagen givetvis.
Hade 2.1 i riskprognos på UC, 6ff, 460´inkomst och högt blanco (2ggr inkomsten).

Sådär, i och med SAS hemska, respektlösa och idiotiska reklam har jag, i protest, sagt upp mitt SAS Amex kort.

Hatten av och en eloge till dig. Kommer själv också inte välja SAS i första taget.

Sådär, i och med SAS hemska, respektlösa och idiotiska reklam har jag, i protest, sagt upp mitt SAS Amex kort. Blir att utnyttja mina ca 400k poäng på det som kostar sas mest.

Nu växlar jag över till resurbanks Miles and more kreditkort och samlar poäng hos Lufthansa-gruppen!

Du tog illa upp av en reklam som stämde? Mammas tutte tillhand antar jag.

SAS värde har i princip halverats senaste månaden så nu kan dom ju sadla om och fokusera på att göra politiskt korrekta och mångkulturella reklamer istället. Kanske får in mer stålar den vägen.

SAS liksom många andra flygbolag är hårt drabbade av minskad efterfrågan pga Coronagrejen. Det är bara trams att påstå att SAS börsvärde har minskat på grund av en reklamfilm som till många delar är helt historiskt korrekt. Dock står det ju till var och en att välja vilket bolag man reser med ;) Tycker själv att SAS är oflexibla och har bristande service så jag väljer bort dessa av den anledningen.

SAS liksom många andra flygbolag är hårt drabbade av minskad efterfrågan pga Coronagrejen. Det är bara trams att påstå att SAS börsvärde har minskat på grund av en reklamfilm som till många delar är helt historiskt korrekt. Dock står det ju till var och en att välja vilket bolag man reser med ;) Tycker själv att SAS är oflexibla och har bristande service så jag väljer bort dessa av den anledningen.

Corona har naturligtvis gjort sitt. Det har det. Däremot har både Bank Norwegian och SAS haft det otroligt tufft i flera månader och år. Titta på Norwegian :
https://www.avanza.se/aktier/om-aktien.html/667996/norwegian-finans-holding

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp