- Meddelanden
- 4
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 6
Nej. Jag har paketet liggandes på posten, hämtar imorgon, nästa kommer på måndag enligt appenGjorde du det när du hämtat ut första beställningen eller?
Nej. Jag har paketet liggandes på posten, hämtar imorgon, nästa kommer på måndag enligt appenGjorde du det när du hämtat ut första beställningen eller?
Beställde från Tyska Amazon först och nu sist så beställde jag ett skal samt en mobil hållare för bilen genom Svenska Amazon. Beställde skalet 21 på kvällen och nästa dag så låg det i brevlådan. Mobilhållaren tar någon dag extra med tanke på helg.beställer ni från sveriges amazon eller från utlandet?
brukar ni oftast få avslag direkt, har liksom beställt grejer från Sverige, ligger fortfarande under behandling, men aj tänkte , brukar de ej vara snabba med att ge avslag ifall de ej går igenOM ?eller är jag helt ute o cyklar?Beställde från Tyska Amazon först och nu sist så beställde jag ett skal samt en mobil hållare för bilen genom Svenska Amazon. Beställde skalet 21 på kvällen och nästa dag så låg det i brevlådan. Mobilhållaren tar någon dag extra med tanke på helg.
brukar ni oftast få avslag direkt, har liksom beställt grejer från Sverige, ligger fortfarande under behandling, men aj tänkte , brukar de ej vara snabba med att ge avslag ifall de ej går igenOM ?eller är jag helt ute o cyklar?
De har spärrat nu.
Inga beställningar kommer ens upp på sidan. Så verkar som de äntligem upptäckt problemet med att godkänna ordrar utan kreditkontroller. Roligt att de skriver autogiro. Hahaha
Vi har annullerat din beställning. Vi vidtog denna åtgärd eftersom det för närvarande inte är möjligt att använda autogiro som betalningsmetod.
Använd ett kreditkort som betalningsmetod för att göra en ny beställning.
Ska hela fakturan betalas med en gång eller kan man delbetala?