Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Amazon.de faktura - någon som provat?

beställer ni från sveriges amazon eller från utlandet?

beställer ni från sveriges amazon eller från utlandet?
Beställde från Tyska Amazon först och nu sist så beställde jag ett skal samt en mobil hållare för bilen genom Svenska Amazon. Beställde skalet 21 på kvällen och nästa dag så låg det i brevlådan. Mobilhållaren tar någon dag extra med tanke på helg.

Beställde från Tyska Amazon först och nu sist så beställde jag ett skal samt en mobil hållare för bilen genom Svenska Amazon. Beställde skalet 21 på kvällen och nästa dag så låg det i brevlådan. Mobilhållaren tar någon dag extra med tanke på helg.
brukar ni oftast få avslag direkt, har liksom beställt grejer från Sverige, ligger fortfarande under behandling, men aj tänkte , brukar de ej vara snabba med att ge avslag ifall de ej går igenOM ?eller är jag helt ute o cyklar?

brukar ni oftast få avslag direkt, har liksom beställt grejer från Sverige, ligger fortfarande under behandling, men aj tänkte , brukar de ej vara snabba med att ge avslag ifall de ej går igenOM ?eller är jag helt ute o cyklar?

tåden har gått över till beställningar från sverige sedan amazon .se öppnades. beställningar från tyska amzon nekades för mig men från sverige fick jag mina saker på 3 dagar

De har spärrat nu.
Inga beställningar kommer ens upp på sidan. Så verkar som de äntligem upptäckt problemet med att godkänna ordrar utan kreditkontroller. Roligt att de skriver autogiro. Hahaha

Vi har annullerat din beställning. Vi vidtog denna åtgärd eftersom det för närvarande inte är möjligt att använda autogiro som betalningsmetod.

Använd ett kreditkort som betalningsmetod för att göra en ny beställning.

De har spärrat nu.
Inga beställningar kommer ens upp på sidan. Så verkar som de äntligem upptäckt problemet med att godkänna ordrar utan kreditkontroller. Roligt att de skriver autogiro. Hahaha

Vi har annullerat din beställning. Vi vidtog denna åtgärd eftersom det för närvarande inte är möjligt att använda autogiro som betalningsmetod.

Använd ett kreditkort som betalningsmetod för att göra en ny beställning.

Var ändå alltid första som gick igenom och resten alltid nobben. Bra att de stängt möjligheten. Frågan är om något inkassobolag kommer vilja köpa din framtida skuld på 26 000 kr inkl 25% dröjsmålsränta när du har så pass mycket skulder som 1 300 000 kr. Sök skuldsanering omgående.

Ska hela fakturan betalas med en gång eller kan man delbetala?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp