Ok, erfarenhet av dem? Om jag låter det gå dit, kan man få en vettig avbetalningsplan? Risk för missbrukad kredit?Det bör komma till Gothia inkasso
Tycker dom är helt ok ,ja betalplan tror jag absolut du kan få ! Nej bör inte bli missbruk!Ok, erfarenhet av dem? Om jag låter det gå dit, kan man få en vettig avbetalningsplan? Risk för missbrukad kredit?
Ser att jag har 15 dec nu som förfallodag, lär väl inte gå till inkasso i december oavsett, eller hur snabba är Arvato med det?Tycker dom är helt ok ,ja betalplan tror jag absolut du kan få ! Nej bör inte bli missbruk!
Ja du tror dom är rätt så snabba , min hallon abonnemang gick till arvato först och sen Gothia ! Gick relativt snabbtSer att jag har 15 dec nu som förfallodag, lär väl inte gå till inkasso i december oavsett, eller hur snabba är Arvato med det?

Ok! Snabbt som att det tog ett par veckor alltså? Men Gothia låter som de är resonabla då med andra ord. Får nog gå på det...Ja du tror dom är rätt så snabba , min hallon abonnemang gick till arvato först och sen Gothia ! Gick relativt snabbt![]()
Ja betalplan tror jag absolut du kommer fåOk! Snabbt som att det tog ett par veckor alltså? Men Gothia låter som de är resonabla då med andra ord. Får nog gå på det...
veckor vet i tusan , men kanske nån vecka där innan inkassoAlltså en anmärkning hinner du inte direkt få på en månad. Det kommer inte hända allt för mycket tills dess. Det läggs väl på en liten summa men mer än så har jag svårt att se.Jag har köpt en dator på
Amazon.se så valde jag månadsfaktura med tron att de är delbetalning men nu märker jag att de hela summan som ska betalas??? Hur ska jag nu göra? Och kan jag skjuta på de till januari lönen på något sätt utan att få en anmärkning. Hur är arvato med anmärkning osv?
Ja hoppas till dess har jag nog löst denAlltså en anmärkning hinner du inte direkt få på en månad. Det kommer inte hända allt för mycket tills dess. Det läggs väl på en liten summa men mer än så har jag svårt att se.