Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Amazon.de faktura - någon som provat?

Ni som fått saker levererade från Amazon , låg det något kvitto i lådan när den kom ? :)

Det var iofs från svenska men jag beställde för enbart 300kr och fick även med i paketet ett giftcard på Amazon för $10. :facejoy:

Sambon beställde från svenska med :) vet du var man hittar kvittot ? :)

Fick inget kvitto faktiskt, det verkar även som att själva beställningen var gjord i flera steg via flera leverantörer. När jag skulle kolla fakturan stod de att jag kan välja att "beställa" fakturan av XXXX eller XXIII t.ex. Dock när jag tröck på valda betalningssättet för själva beställningen kom jag vidare till Bankgironummer och OCR, fallningsdag etc. för Arvato. :)

Fick inget kvitto faktiskt, det verkar även som att själva beställningen var gjord i flera steg via flera leverantörer. När jag skulle kolla fakturan stod de att jag kan välja att "beställa" fakturan av XXXX eller XXIII t.ex. Dock när jag tröck på valda betalningssättet för själva beställningen kom jag vidare till Bankgironummer och OCR, fallningsdag etc. för Arvato. :)
Hittade fakturan nu som verkar även vara kvittot :)

Nån som faktiskt vet? Om jag betalar in halva beloppet t.ex. Vad händer? Får man påminnelse från Arvato och därmed lite mer tid på att betala? Vilken inkasso går Arvato till?
Det bör komma till Gothia inkasso

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp