- Meddelanden
- 36
- Mottagna reaktioner
- 9
- Poäng
- 32
Den finns under betalningarAh ok. När kommer fakturan då?
Den finns under betalningarAh ok. När kommer fakturan då?
Ni som fått saker levererade från Amazon , låg det något kvitto i lådan när den kom ?![]()
Vart hittar man det då ?Kvittot skickas aldrig med.

Sambon beställde från svenska medDet var iofs från svenska men jag beställde för enbart 300kr och fick även med i paketet ett giftcard på Amazon för $10.![]()
vet du var man hittar kvittot ? 
Sambon beställde från svenska medvet du var man hittar kvittot ?
![]()

Hittade fakturan nu som verkar även vara kvittotFick inget kvitto faktiskt, det verkar även som att själva beställningen var gjord i flera steg via flera leverantörer. När jag skulle kolla fakturan stod de att jag kan välja att "beställa" fakturan av XXXX eller XXIII t.ex. Dock när jag tröck på valda betalningssättet för själva beställningen kom jag vidare till Bankgironummer och OCR, fallningsdag etc. för Arvato.![]()

Nån som faktiskt vet? Om jag betalar in halva beloppet t.ex. Vad händer? Får man påminnelse från Arvato och därmed lite mer tid på att betala? Vilken inkasso går Arvato till?Kanske när det hamnar hos inkasso sen
Det bör komma till Gothia inkassoNån som faktiskt vet? Om jag betalar in halva beloppet t.ex. Vad händer? Får man påminnelse från Arvato och därmed lite mer tid på att betala? Vilken inkasso går Arvato till?